Jos palaria

O carmangerie din Sannicoara sponsorizeaza candidatura Clujului la titlul de CCE

Din toate marile companii, branduri si firme-etalon ale Clujului, abia cateva au decis pana acum sa sprijine la modul concret asociatia care lupta pentru ca municipiul sa ajunga Capitala Culturala Europeana in 2021. Administratorii Cosm Fan au decis sa isi asume un asemenea rol si sa aloce 5.000 de euro pentru cadidatura orasului.

Organizatia a ramas fara fonduri pentru salarii, dupa cum Ziar de Cluj a scris in luna martie a acestui an. Cei patru angajati – juristul, expertul cultural, asistentul manager si directorul Asociatiei Cluj-Napoca 2021- Capitala Culturala Europeana nu mai fusesera platiti de o luna. Organizatia care managerizeaza proiectul candidaturii Clujului pentru acest titlu nu mai avea fonduri nici pentru salarii, dar nici pentru evenimente. In aceasta situatie, spunea directorul executiv Florin Morosanu, s-a mai aflat asociatia si in 2012.

Cu toate ca Primaria Cluj-Napoca a alocat 240.000 de lei in 2014 pentru asociatie, banii vor fi decontati de asociatie abia peste cateva luni, dupa cum arata regulamentul de finantare a sectorului ONG din partea institutiilor publice. Pana in a doua jumatate a anului viitor, cand va fi depusa candidatura, asociatia trebuie sa demonstreze ca mediul de afaceri clujean se implica in sprijinirea acestui demers. Unul dintre criteriile de evaluare pentru depunerea candidaturii se refera, dealtfel, la legatura dintre sectorul cultural, candidatura si sectorul economic.

Pentru ca au dat dovada ca le pasa de Cluj si chiar doneaza o suma de bani in contul Asociatiei Cluj-Napoca 2012 – Capitala Culturala Europeana, in timp ce companii mult mai mari nu se sinchisesc prea tare de aceasta candidatura, le spunem Jos Palaria! celor de la Carmangeria Cosm Fan din Sannicoara.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *