Nu e firesc nici ca gramatica să sufere din spatele ”la un om” absolvent de liceu de filologie, așa cum suferă municipiul din cauza obsesiilor ”de dezvoltare” ale edilului

E interesant cum, din nou, traficul din municipiu este făcut praf nu din cauza autorizațiilor de construcție date pe cumetrie din ”funăria” lui Emil Boc, ci din cauza ”la o mașină” cu un singur om în spatele căreia stă un tramvai plin cu alți oameni.

O declarație similară a mai făcut Emil Boc și când a explicat necesitatea benzilor speciale pentru autobuze: că stau zeci de oameni din cauza unui nesimțit de proprietar de mașină.

Uitând că nesimțitul de proprietar de mașină stă și el în trafic din cauza unui nesimțit de edil și a găștii sale imobiliare pentru interesele căreia s-a făcut praf orașul. Că același individ nu a construit centre administrative, școli, grădinițe, creșe și facilități pentru noi locuri de muncă în noile cartiere dormitor păstorite sub semnătura lui. Și-a servit amicii imobiliari care au construit în devălmășie blocuri peste case, blocuri pe fiecare petic de teren, numai ca să mimeze dezvoltare și prosperitate. Prosperitate pentru samsarii săi imobiliari, nu și pentru clujenii a căror viață s-a scumpit.

Interesant, dincolo de acest agramatism, pardonabil când azvârli de atâția ani cu vorbe în vânt, este faptul cum Emil Boc nu-și uită proiectele și obsesiile - multe din acestea fiind de genul ”lasă că vă arăt eu cine e jupânul”.

Acum niște ani, societatea civilă și activiștii de mediu numai că nu s-au legat cu lanțurile de copacii de pe malul Someșului - același Splai al Independenței - pe care Emil Boc vroia să-l betoneze, așa cum e cool la el în curtea natală din Răchițele. Mobilizarea n-a fost chiar atât de mare însă, Însuși El, Emil Boc, a fost nevoit să dea înapoi. Să renunțe. Să renunțe? Însuși El?!

Lăsați că acum revine cu forțe proaspete.

Cum credeți că va rezolva el ”banda specială pentru tramvai”? Păi, la fel cum a încercat să o facă acum vreo 5 sau 6 ani. Doar că acum se bazează pe exproprierile și modernizarea de la Fabrica de Bere. Asta deși Sile Pușcaș vrea să-și retragă donația făcută municipalității la Platinia, ca răspuns la faptul că Emil Boc vrea să-i ia cu japca terenul din Zorilor.

”Acum așteptăm cu exproprierile și cu toată modernizarea asta de la Fabrica de Bere, se modernizează partea dinspre Cardinal Iuliu Hossu. Gândim ca și tramvaiul să aibă un culoar mult mai bun din Mănăștur spre centru. Nu e firesc ca un tramvai cu 170 de oameni să stea în spatele la o mașină, cu un cetățean. Aici ne gândim la o modalitate de regândire a traficului și a circulației, printr-o analiză Moților - Cardinal Iuliu Hossu, Splaiul Independenței, astfel încât să fie bine coordonate sensurile și să putem fluidiza transportul în comun. 

Acesta este unul dintre obiectivele pentru a face cât mai fluid posibil transportul cu troleibuzul, cu tramvaiul în Cluj-Napoca”.

Așa că tramvaiul plin s-ar putea să vadă multă vreme de acum în colo spatele ”la o mașină”.

Hai, vă las să vă bucurați cu ce-ați votat 70% din 30% dintre clujeni. Dar să știți că, și neparticiparea la vot, tot vot pentru Boc a însemnat!

Adauga comentariu