Din oras

Nepasarea autoritatilor si mitocania soferilor clujeni, surprinse intr-o colectie foto

Atata vreme cat lipsa de bun simt si mitocania sunt incurajate la Cluj chiar de cei care sunt platiti sa ne apere de aceste abuzuri, prin nepasare si tratarea cu superficialitate a fenomenului, nu sunt sperante prea mari pentru o rezolvare a situatiei. Convins de acest lucru, un clujean a ales sa isi manifeste supararea fotografiind parcari ilegale prin oras, astfel incat acum are o adevarata colectie. 

Imaginile suprind automobile parcate in cele mai surprinzatoare locuri si moduri, prin tot municipiul Cluj-Napoca. 

De pilda, o fotografie a fost realizata pe strada Inocentiu Micu Klein, o strada rezidentiala unde pot intra doar masinile celor care locuiesc acolo si masinile care fac aprovizionare, viteza fiind de maximum 20 de kilometri pe ora. Este interzisa oprirea.  

O alta imagine a fost surprinsa pe pista de biciclete de pe strada Universitatii, care atat dimineata cat si la pranz este ocupata de masinile celor care-si lasa ori isi iau copiii de la scoala. 

Aceeasi situatie se inregistreaza si pe strada Avram Iancu, in zona liceelor Cosbuc – Sincai.

Mereu intesate de masini parcate de-a valma sunt si trotuarele si carosabilul din apropierea pietei Mihai Viteazul.

“Vina pentru aceasta situatie o poarta in primul rand autoritatile politia primariei si politia – si administratia locala care este incapabila sa gaseasca, de mai bine de 20 de ani solutii pentru aceasta problema”, crede autorul imaniginilor, un tanar intreprinzator clujean care a preferat sa isi pastreze anonimatul. 

O alta situatie care i-a atras atentia este dezinteresul pentru serviciile de parcare existente in oras. 

 “Exista case de parcare, unde aceste masini pot fi parcate, sunt si parcari. Dar, atata vreme cat lipsa de bun simt si mitocania este incurajata chiar de cei care sunt platiti sa ne apere de aceste abuzuri, prin nepasare si tratarea cu superficialitate a fenomenului , nu prea vad multe rezolvari. Este inadmisibil sa vezi masini parcate neregulamentar (pe trotuare sau pe carosabil) in zona de incidenta a indicatoarelor care interzic asta, atunci cand este casa de parcare cu trei etaje libere la cateva zeci sau chiar sute de metri. La fel, si cu copii care se iau sau se aduc la scoala este rezolvare, nu trebuie sa ocupi o banda de circulatie cu avariile puse”, a atras el atentia. 

Pe de alta parte, administratia locala trebuia si ar trebui sa prevada acest aspect problematic care treneaza de mai bine de doua decenii si sa ia masuri. 

“Aici nu se poate spune ca au fost luati prin surprindere. Se pot gasi solutii, atat de finantare cat si parteneriate sau concesiuni”, a mai apreciat clujeanul. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *