Rautacisme

Nawaf Salameh, CEO-ul Alexandrion, umbla si el cu miloaga la Cluj. Are si o firma de "piar" pe masura: Spamescu, Coltun, Melteanu

V-am mai spus, asta e moda in agentiile de „piar” din Bucuresti: sa cersesti publicitate moka de la ziarele locale pe considerentul ca toti sunt fomisti si provinciali. Nu conteaza de ce agentie de Bucuresti e vorba, toate se comporta la fel.

Ultima diva care a atins nivelul de „PR manager” al spamurilor si milogelii este Georgiana Petcu de la Daescu Bortun Olteanu, agentia de PR care se crede casa de avocatura. Din aceasta calitate, doamna Petcu spameaza constant presa locala pentru clientii agentiei. De exemplu, in numele sirianului Nawaf Salameh, CEO al Alexandrion, milionarul care se straduie sa mixeze in imaginea sa publica o gramada de ingrediente rizibile: e sirian, dar e „chipar of the nu stiu ce” din Scotia, e sirian, dar ne vorbeste despre Brancoveanu, toate acestea in incercarea de a ne vinde un vinars cu numele grecesc (hahaha!) de Alexandrion drept un mare produs ce rivalizeaza cu Courvoisier.

Nasol la piarita Georgiana Petcu e ca e si nesimtita. A dat nu unul, ci doua spamuri, despre un mare eveniment la care presa ar trebui sa participe si sa scrie moka, Georgiana sperand ca vor tabari peste ea sute de ziaristi provinciali de Cluj, dornici de piscotareala. Ca asa a invatat ea sa faca PR.

Mai mult, fiindca nu-i asa, tre’ sa bifeze si ea in raportul catre client, Georgiana se apuca si da si telefoane, „sa vada” draga de ea daca nu cumva „s-a primit invitatia”. S-a primit, draga georgiana, si noi iti facem gratuit drept cadou acest articol. Care va ajunge si la clientul tau, adica fix la CEO.

Poate veti intelege amandoi ca ceea ce vreti voi se numeste advertorial si se contracteaza sub forma de publicitate onesta. Piscotarelile nici la Vaslui nu mai merg. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *