Marketing jenant! Glumă macabră făcută de o firmă din Cluj: „Monstrul din Caracal ne-a omorât prețurile”

Într-o perioadă în care toată România e șocată și scârbită în urma crimelor de la Caracal, o firmă din Cluj-Napoca s-a gândit să facă glume macabre pe seama tragicului eveniment.

Astfel, Piese Auto Scan a trimis clienților un mesaj promoțional într-un newsletter, prin care transmiteau că prețurile lor au fost omorâte de către „monstrul din Caracal”, astfel că s-a dat drumul la reduceri. 

Internauții nu au gustat gluma și au împânzit pagina de FB a firmei cu zeci de comentarii dure. 

„Și premiul pentru cea mai imbecilă reclamă, merge la .....”, „Frumos marketing, ce bine v-ar sta cu ala in celula”, „Daca vreti sa dovediti ca nu a fost o tentativa de marketing, inchideti magazinul pentru o saptamana..”, „A nu se mai cumpăra nimic de la ei. :) Nici cu prețurile ale omorâte. Lipsă etică. Lipsă suflet. Lipsă moralitate. Lipsă empatie.”, sunt doar câteva dintre comentarii. 

În replică, firma clujeană a publicat un mesaj prin care își cere scuze: „Autoscan Ne cerem scuze pentru emailul anterior. Nu reprezinta pozitia noastra fata de acest subiect, a fost o greseala pe care ne-o asumam. Va multumim pentru intelegere!”. 

Adauga comentariu