Logo-ul proiectului Cluj Capitala Culturala e facut de un angajat Vitrina, sponsor al proiectului

Agentia Vitrina Advertising este partenerul strategic de comunicare al Asociatiei Cluj-Napoca -  Capitala Culturala Europeana 2021 inca de anul trecut. Oficialii proiectului spun ca serviciile agentiei echivaleaza cu 10.000 de euro pe an.

Astazi, Camelia Imbuzan, creative director al Vitrina castiga concursul de Identitate Vizuala pentru proiectul Cluj-Capitala Culturala unde premiul este de 35.000 de lei, adica aproximativ 8.000 de euro.

Organizatorii au tinut sa sublinieze pe pagina oficiala de Facebook ca “acest concurs s-a desfasurat sub anonimat. Niciun membru din juriul specializat nu a stiut identitatea participantilor decat dupa desemnarea castigatorului”.

Mai mult decat atat, varianta castigatoare a fost pe locul 5 conform voturilor publicului. “Printre cele mai votate lucrari se enumera: 1.lucrarea cu nr. 44158; 2. lucrarea cu nr. 1073, 3. lucrarea cu nr. 1019”, au aratat reprezentantii Asociatiei pe pagina de Facebook.

Numai ca lucrarile de pe locul 2 si 3 nu exista pe pagina concursului.

Va lasam pe voi, dragi cititori, sa trageti concluziile.

Comentarii

Victor Eugen Mi...

08.09.2014 17:53

acuma-i obligi sa creeze rapid un loc II si unul III - suficient de naspa incat sa nu le mai vrea nimeni.

Arpi

08.09.2014 20:46

Interesant cât de mult seamănă cea de-a doua propunere a celor de la Vitrina cu logo-ul de pe site-ul ăsta. http://www.shutterstock.com/pic-131917022/stock-vector-icons-arrows-vector.html?src=MTuyhTp7ThGlLiTJ51Q-dw-4-24

Adauga comentariu