Din oras

Lingura lui Cristian Gog si termosul "Iubeste Clujul", intre noile produse marca I Love Cluj

Hanoracul pentru diminetile in care n-ai inspiratie, lingura „Cristian Gog” sau termosul „Sezi bland si iubeste Clujul” sunt doar cateva din obiectele pe care fanii Clujului le pot achizitiona din noul magazin virtual al celor de la I Love Cluj. Produsele sunt realizate in colaborare cu artisti locali si le sunt destinate, in premiera, celor care iubesc Clujul. In paralel, echipa proiectului lucreaza de zor la primele articole care vor fi publicate in revista I Love Cluj. 

Daca pana nu demult I Love Cluj insemna o comunitate foarte puternica inchegata pe Facebook, conceputul se extinde cu un site propriu si cu un magazin online, shop.ilovecluj.ro. A fost anuntat drept „primul „design shop” dedicat clujenilor care propune clujenilor produse in colaborare cu artisti locali, create special pentru cei care iubesc orasul Cluj”.

Se gasesc aici creioane, pixuri, brelocuri, umbrele sau ochelari de soare cu sigla proiectului, dar si obiecte noi, personalizate dupa chipul si asemanarea Clujului actual. Exista un termos „Dor de Cluj”, un altul „Sezi bland si iubeste Clujul”, dar si o lingura care poarta numele mentalistului clujean Cristian Gog, la 64.99 lei. 

„L-­am vazut la televizor, i­-am tinut galerie, i­-am vazut spectacolele. Si poate ca ne gandim serios sa ii incercam numarul de magie in propria noastra bucatarie. Pentru asta insa, avem nevoie de instrumentul potrivit :)”, se arata in prezentarea produsului. 

La 9.99 lei se gaseste la vanzare si Inima Anti-Stres. 

„Versatil, multifunctional, se poate folosi pe post de bibelou post­modern la birou, mijloc de eliberare a energiilor negative sau perna pentru ace. Sau orice altceva va mai trece prin cap”, se explica pe site. 

Ochelarii de soare I Love Cluj costa 24.99 lei si sunt descrisi drept „accesoriul de baza din garderoba oricarui hipster care se respecta”. 

„Si care­-l poarta peste tot, in orice moment al zilei/anului. Restul oamenilor normali, se folosesc de ochelarii de soare tocmai pentru a se proteja de…soare. Indiferent din ce categorie faci parte, e cool sa ii porti”, se mai arata aici.

Produsele se pot cumpara si din cateva magazine din oras. 

”Prioritatea noastra este sa oferim o colectie de cadouri creative si originale, pentru cei care caută calitatea si autenticitatea, mai presus de orice. Suntem atenti la detalii si ambalaje si ne dorim sa oferim clienților nostri cadouri si suveniruri care sa starneasca zambete si bucurie. 

Ne propunem sa raspandim in toată lumea aceste obiecte create cu grijă si daruire, iar Clujul sa ajunga in viata a cat mai multor oameni”,­ declara Andrei Mutu, fondatorul I love Cluj in comunicatul de presa in care se anunta noutatea.

Noul magazin isi propune „sa promoveze artistii locali si producatorii locali si intentioneaza sa adauge pe viitor produse de la cateva branduri foarte indragite din Cluj. 

„Pe langa partea de produse fizice, pe viitor clujenii si iubitorii orasului vor putea sa cumpere si ”experiente” locale, dar despre asta „intr-­un viitor apropiat”, a mai spus Andrei.

Exista cate o poveste pentru fiecare produs de pe „rafturile” magazinului si fiecare cumparator poate contribui la asta. Una peste alta, s-a dorit ca fiecare obiect sa fie perceput ca „vesel, functional, cald si practic”.

“Prin lansarea acestui magazin online dorim sa aratam ca orasul Cluj este primul oras din tara care are un brand tot mai complet de suveniruri si, fara modestie, putem spune ca incepem sa ne comparam cu marile orase europene ca Amsterdam, Londra sau Berlin. Mi-­as dori ca acest magazin, impreuna cu brandul I Love Cluj, sa ocupe un loc preferential în mintea clujenilor atunci când vine vorba de alegerea unui cadou.

Imi doresc ca I Love Cluj Shop să transmita incredere comunitatii, iar brandul sa fie iubit si apreciat de tot mai multa lume. Ca si pana acum, accentul va fi pus pe design, calitate si functionalitate. Imi doresc sa ajungem sa reprezentăm si anumite produse realizate aici, in oras, manual sau industrial, pe viitor urmand sa “atacam” si zona dedicata copiilor sau cea a decoratiunilor interioare”, a subliniat Andrei Mutu.

Investitia se ridica la peste 7000 de euro si include: realizarea magazinului, stocuri, promovare si administrare.

In acelasi timp, echipa revistei s-a completat cu cinci oameni noi, se lucreaza din greu la primele articole. Noua publicatie se estimeaza case va lansa la inceputul lunii aprilie. 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *