Isopan Est, firma de 50 de milioane de euro pe an, isi pune slugile de la firma de piar The Good Company sa cerseasca reclama mascata gratuita

Nenea asta cu parpalac din piata Obor se numeste Toni Pera si este un macaronar si siioul unei firme de panouri termoizolante din Romania. Face bani cacalau, bravo lui, sa traiasca, la multean. Cand se plictiseste, martalogul din poza cauta sa isi faca publicitate. La ZF, de exemplu, unde isi comanda articole publicitare. Insa acolo, fara 5000 de euro un articol de reclama nu scapa. Insa Pera nu se lasa. Si-a angajat o firma de apartament care se numeste The Good Company, creata de tantica asta:

 

Nu mai e la moda sa zici ca esti agentie de piar, nu mai e la moda sa zici ca esti shiop da solutii, nooo, acum e la moda sa fii outter, asa ca The Good Company si-a zis "hub de consultanta si management", baaaa, prostilor!

Ana are si angajati. De exemplu, pe asta:

Sebilica a prins giobul vietii, le zice la parintii situati in Ilfov ca el lucreaza in "marcon" si aia cred ca e ceva tare. In fapt, Sebilica da emailuri. Dupa ce ajunge la birou, face un caca scurt si se pune pe spamat presa. Azi, sebilica ne-a spamat cu un comunicat "de presa". Nu, ba, ornitorinc epilat, e comunicat de spam, nu stii tu ce e presa. 

Practic, ca si alte agentii de Bucuresti care cred ca presa e ceva curva fomista, Sebilica considera legitim profesional sa ne infecteze mailul cu mizeriile clientilor lui, ca si cum omenirea s-ar opri daca nu ar afla ca Toni Pera se imbraca ca un actor porno din anii 80, dupa ce a aparut Termineitor. 

Sebilica, zi-i la proasta aia de Ana ca ce faceti voi e mizerie. Nu PR. Si daca vreti sa faceti cunoscute mirobolantele realizari ale clientilor vostri, invatat sa platiti ADVERTORIALE in acest sens. Stiu ca e un cuvant greu pentru tine, scrie-l pe o foaie si du-l la specialista trigitala de Ana.

Adauga comentariu