Rautacisme

Ioana Dimitriu, bisoana malteza de la Link Associates, cerseste mumos free media pentru clientul Cora, firma de 400 de milioane de euro pe an

Povestea Ioanei Dimitriu, astazi PiaR manager la Link Associates, firma Corinei Vintan, e una clasica: a „facut” presa, dar din aia de cacao, gen Cancan sau Averea, a ratat lamentabil si a facut foamea si a dezertat, nu-i asa, acolo unde e cel mai comod pentru jurnalistii nevocationali sa o faca. La o firma de PR. 

Intr-un interviu penibil pe IqAds, Dimitriu spunea acum cativa ani: „Mai credeam ca PR-istii nu isi consiliaza clientul, ci transmit informatiile fara a le prelucra si de multe ori fara sa le inteleaga. Apoi am inteles ca PR-istul nu este un simplu postas, care face schimb de mesaje, ci un om a carui opinie conteaza atat in fata clientului, cat si a jurnalistilor”.

Ce frumos! Ce atitudine maiestuoasa! Atata doar ca e un mare bull shit! Fiindca aceasta Ozana Barabancea a PR-ului face exact ce zice popa si ce fac celelalte agentii de piar: spam catre presa. Vorba aia, ii spamuim constant cu rahaturi ce mustesc de nesimtire comerciala, poate poate vreun prostalau din presa nationala sau locala pune botul la free media. Daca pune botul, repede-repede facem print screen si punem la mapa sa aratam clientului ce catelusa cuminte am fost si cum am facut noi rost de o mocaciune.

Lipsa de respect fata de presa nu e numai a lui Link Associates, ci si a clientului Cora, firma de 1,7 miliarde de lei in Romania. Cora umple televiziunile si radiourile de reclame, dar nu are chef sa plateasca advertoriale. Fiindca presa scrisa si online este, in opinia lor, de rahat, ca asa au grohait ele si au decis in bildingurile scumpe unde se vorbeste numai in termeni precum „impactant” si „auernes”.

 

 

 

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *