In vizor

Investiții de milioane din BANII PUBLICI pentru FALA lui Tișe. Cum își bate joc Consiliul Județean de banii clujenilor

Cluj-Napoca slab promovat pe sume colosale. Orașul din Ardeal, minunea de pe malul Someșului, orașul de cinci stele își face o promovare de toată minunea prin pliante și borșuri în care se investesc banii publici.

Nu e de mirare că acest oraș sufocat, centrul universitar și un important „reper al turismului” nu a fost inclus în clipul de promovare al Ministerului Turismului. Tot ce contează pentru edilul-șef este PR-ul pe care și-l face într-un „mare” fel, investiții la târguri de turism, fără niciun rezultat.

Potrivit datelor furnizate de Institutul Național de Statistică (INS), anul trecut în județ Cluj au pășit aproximativ 652.700 de turiști. La Cluj au venit de două ori mai puțini turiști decât în Constanța și Brașov. Bucureștiul, capitala din care mulți localnici fug spre Cluj, saluta din mers Clujul care a avut peste 2 milioane de vizitatori pe parcursul anului trecut.

 

Cluj-Napoca la târgurile de turism

În ianuarie, Consiliul Județean a scos din conturi 9.000 de lei fără TVA pentru servicii de cazare, masă și transport la Internațional de Turism FITUR de la Madrid, scrie monitorulcj.ro

Cum se face că deștepții din Cluj, se duc pe banii cetățenilor la târguri în Spania, dar Clujul, după rezultate nu este un oraș vizitat de spanioli.

Pe lângă cei 9.000 de lei, alți 5.000 de lei fără TVA au fost cheltuiți pentru deplasarea la Târgul Internațional de la Chișinău, în condițiile în care vecinii de peste Prut nu consideră Clujul drept destinație de vacanță. Într-un comunicat remis de Consiliul Județean se arată că, pe parcursul celor patru zile ale evenimentului, „au fost oferite materiale de promovare turistică constând în albume, broşuri, pliante, flyere, autocolante, prezentări multimedia, materiale promoționale”. În era internetului, atunci când există zeci de alte metode mult mai eficiente de promovare, Consiliul Judeţean Cluj apelează în continuare la pliante sau broşuri pentru a-şi promova zonele superbe.

Până când vor continua Boc și Tișe să își bată joc de banii clujenilor? Incompatibilitatea conducerii municipiului și a Consiliul Județean depășește orice limită. Își fac vacanțe cu scopuri de promovare în orașe unde cetățenii nu sunt interesați de Cluj, investesc în pliante și broșuri care ajung în coșurile de gunoi, dar nu sunt în stare să asfalteze o stradă.

Cât veți mai continua dragii noștri reprezentanți să mai prezentați aceasta falsă imagine? Nu e bătător la ochi că în centrul Clujului an de an aveți planuri de modernizare, dar străzi care se află la câțiva km de centru sunt înecate în noroi? Cum se face că zi de zi există un accident pe trecerile de pietoni din cauză că acestea nu sunt iluminate? Când veți fi capabili să rezolvați problema parcărilor din Cluj, a traficului? Aceste aspecte sunt total neimportante pentru Boc, doar el își construiește o frumoasă imagine din centrul Clujul și pe spatele celor care muncesc și luptă pentru rezultate.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *