In vizor

Inaugurare electorală „next level” la Cluj – Emil Boc își face marketing politic pe Facebook cu o stradă nefinalizată

Clujul, orașul smart, condus de cel mai gospodar primar din țară, inovează până și în materie de inaugurări electorale. Recent, Emil Boc și-a făcut marketing politic pe Facebook (în două rânduri) cu o stradă nefinalizată.

În 23 octombrie, primarul Emil Boc a anunțat pe pagina sa de Facebook că strada Emil Isac este finalizată în proporție de 98%:

„Zona centrală a municipiului trece printr-o etapă complexă de modernizare prin variate proiecte europene. În acest cadru este inclusă și modernizarea străzii Emil Isac. Acum, strada este deschisă circulației și finalizată în proporție de 98%. (…)

Pe str. E. Isac trotuarele și noul scuar amenajat sunt finalizate în proporție de 99% și sunt realizate din plăci de granit, cu o grosime de 10 cm.

Jumătate din arborii incluși în proiect au fost deja plantați. (…)

În ceea ce privește traficul auto, carosabilul este 99% finalizat, au fost amenajate zone de liniștire trafic, două locuri de parcare pentru persoanele cu dizabilități, precum și o stație de încărcare pentru 2 mașini electrice.

După finalizarea 100% a lucrărilor, acestea vor trece în etapa de recepție.

#ClujNapoca #WalkableCity”, a postat Emil Boc.

Postarea edilului a primit peste 12 000 de like-uri, peste 750 de comentarii și a fost distribuită de aproape 1000 de persoane. Cu alte cuvinte, obiectivul de marketing politic al primarului a fost atins. Dar, se poate și mai bine! Așa că, o zi mai târziu, Emil Boc a revenit cu un live pe Facebook, cu aceeași temă:

Live-ul din 24 octombrie a mai strâns încă 7000 de like-uri, peste 1100 de comentarii și peste 800 de distribuiri. Obiectiv de marketing electoral, de două ori atins!

Și, bineînțeles, fiindcă strada este declarată „finalizată” doar în proporție de 98%, când va fi 100% gata, va fi din nou promovată pe Facebook, inaugurată cu surle și trâmbițe mediatice ș.a.m.d.

O campanie de imagine realizată ca la carte, cu o eficiență maximă, care stoarce 200% din realizarea pe bani publici, fie ei și europeni!

Numai că cei 2%, cât reprezintă proporția declarată nefinalizată a străzii, pare mai degrabă 20%, după cum puteți vedea în fotografiile realizate astăzi, 27 octombrie, pe strada Emil Isac:

Pe Emil Isac, astăzi, la patru zile după prima postare a primarului, în care acesta anunța că strada este finalizată în proporție de 98%, mai sunt, „ochiometric”, mai mult de 2% din lucrări de finalizat. Numai că 98% sună bine, oamenii dau share și like și la vot își amintesc că Emil Boc a și făcut!

Se pare că moda inaugurărilor electorale a lucrărilor realizate din bani publici a trecut! La Cluj, avem parte acum de „inaugurări” next level, a unor lucrări nefinalizate! Emil Isac, o stradă nefinalizată, două postări, aproape 20 000 de like-uri cumulate, 2000 de comentarii și circa 2000 de share-uri! 100% eficiență electorală, 80% eficiență ca lucrare de infrastructură publică. Sau 98%. Depinde unde citiți informația.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *