Iar a ouat Emil Boc niște cifre și le-a mitraliat festivist din fața unui microfon prietenos

În Cluj-Napoca pe zona centrală merg la școală, în clasele 0 – IV, câteva mii de copii. V-am da datele exacte, dar doamna Amalia Gurzău este în concediu, iar înlocuitoare sa habar nu are care ar fi aceste cifre, dar ar fi amabilă să ni le dea în urma unei cereri, cam peste 30 de zile. Cam jalnic mod de comunicare pentru niște cifre pe care le-am cerut la modul aproximativ.

Însfârșit, nu acesta este subiectul.

Aflăm de la Emil Boc despre superxetramegacalifragilisticul succes al autobuzelor școlare dedicate, la două săptămâni de la implementare: 215 copii se duc la școală cu acestea. Câteodată numai 212. Dar e un câștig față de ziua lansării proiectului – acum două săptămâni, când erau numai 129. Realizați ce cifre zdrobitoare ne anunță primarul? Ce succese are Excelența Sa, Maestrul, de raportat! În două săptămâni a atras în autobuzele sale aproape 100 de copii în plus.

Un alt motiv de adevărată mândrie și realizare personală este faptul că s-au urcat din ce în ce mai puțini părinți în autobuz. Pentru atâta lucru s-a dus să-și cheltuiască din prețiosul timp (am fi curioși și câți bani publici sunt implicați în această non-comunicare, în acest bla-bla-bla) în fața unui microfon prietenos!

După care aflăm că au fost scoase din traficicul infernal 300 de mașini!

300 ca la Pristanda, bănuim – altfel nu realizăm cum transportau cele 300 de mașini mici câte 0,75% dintr-un școlar care acum se regăsește în autobuzul școlar.

Numai la Școala Bob, una dintre cele 9 sau 10 școli centrale sunt cam 750 de copii în clasele 0 – IV (așa am aflat din gugăleală)!

Să zicem că avem o medie de 300 de copii la fiecare școală - iaca cum avem măcar 3000 de copii din care să zicem că numai 1000 sunt aduși cu mașina la școală de către părinți. Până la a ieși să se cotcodăcească niște cifre, ar mai fi de subțiat obrazul pe comunicare și de dversificat microfoanele din fața cărora să se mitralieze triumfaliste realizări de trei lulele, trei surcele!

Mai ales că, în 5 septembrie, Maestrul, Excelența Sa anunța, triumfalist, că vor beneficia de acest proiect cu autobuze școlare 900 - 950 de copii (mai aproape de 1000, nu).

"Unul dintre proiectele din programul de bugetare participativa care il punem in practica de saptamana viitoare, odata cu inceperea anului scolar, este unul pilot, care prevede introducerea autobuzelor dedicate pentru transportul elevilor la scolile din centrul municipiului Cluj-Napoca. Toti elevii din clasele 0 - IV de la Scolile 'Avram Iancu' si 'Nicolae Balcescu', in principal, cu sau fara insotitor, vor merge la cursuri cu aceste autobuze dedicate, care ii vor prelua din cartiere la ore bine stabilite si ii vor transporta, pe cinci trasee, spre unitatile de invatamant. Cu aceste autobuze vor putea calatori si elevii de la alte scoli din centrul orasului, astfel ca estimam ca vor beneficia de acest transport dedicat 900 - 950 de elevi. Prin acest proiect pilot ne dorim transportul in siguranta al elevilor la scoala si descongestionarea traficului in centru, astfel incat sa nu mai intalnim o masina, un elev, un parinte", ciripea cifre Boc.

De la 900 – 950 copii și până la 215 câți sunt anunțați azi triumfalist, cu o creștere la 300, care este succesul, Maestre, Excelență?

Sau dăm în dăncilisme matematice și aflăm și de la dumneavoastră că 12>16!?

Iar cu privire la cele 300 de ipotetice mașini scoase din trafic am vrea să aflăm și noi metodologia de numărare. A stat Bonțidean personal să le numere? Sau Tarcea? Că inutilul city-manager Șurubaru știm că este ocupat cu curîțenia la bordură. Deci, în mod cert nu putea să să numere mașini.

PS: Din Floreștiul colegului de partid al primarului Emil Boc, Horea Șulea, zilnic vin către școlile din Cluj-Napoca câteva sute de copii. Cei mici ajung la școlile și liceele din Cluj-Napoca în fiecare dimineață cu mașina părinților care, de obicei, că așa s-a gândit otova acest Cluj-Napoca își au serviciul prin Someșeni sau Baciu - așa că traversează municipiul. Nu copiii sunt problema, ci modul bolnav în care a fost gândit orașul. În loc de cifre festiviste, ar face bine municipalitățile acestea liberale să ne spună ce fac concret pentru a repara ce au distrus când și-au luat para-ndărătul de la imobiliarii lăsați să construiască aiurea.

Adauga comentariu