Haosul urbanistic din Florești reflectă incompetența administrației locale, care continuă să emită autorizații de construire

De ceva vreme, comuna Florești a devenit ținta dezvoltatorilor imobiliari. Administrația locală aprobă construcții fără cap și fără număr, fără să aibă o viziune în timp asupra dezvoltării infrastructurii, fără respectarea celor mai elementare norme de urbanism.

Cartierele din Florești au devenit cel mai aglomerate din județul Cluj. din cauza cărora se crează un haos și la intrarea în Cluj-Napoca.

Haosul urbanistic din comuna Florești pare să nu îl deranjeze pe primarul Horia Șulea. Primăria Florești emite în continuare autorizații de construire și certificate de urbanism chiar dacă comuna este sufocată.

De câțiva ani, primarul Horia Șulea încearcă să îi facă concurență edilului-șef al Clujului, lăudându-se cu proiectele sale eșuate.

După tot haosul care s-a creat în Florești, la fiecare ședință de Consiliu Local se aprobă noi proiecte imobiliare. În cea mai aglomerată zonă a comunei se intenționează construirea unor blocuri de 8 etaje în zona Metro. Mai mult, în zona BMW se vor construi 4 blocuri turn blocuri de 12 etaje.

Până când va mai continua Primăria Florești să ascundă haosul urbanistic care s-a creat din cauza incompetenței și a corupției?

Activistul Daniel Meze susține ca haosul din Florești dovedește iresponsabilitatea administrației publice locale.

„Este o adevărată iresponsabilitate din partea Primăriei Florești să aprobe blocuri de 8 etaje în zona Metro și blocuri de 12 etaje, o premieră pentru Florești, în zona de lângă reprezentanța BMW. Astfel, sute de apartamente vor fi construite cu mii de oameni care se vor muta în această zonă. Toți cei care se vor muta, vor coborî pe drumul național cu mașinile. Și așa se sufocă traficul dintre Cluj-Napoca și Florești, cum va fi când sute, mii de oameni vor veni cu mașini și vor folosi aceiași infrastructura destul de prost gestionată de administrația publică locală. Din păcate, o Primărie responsabilă ar trebui să se îngrijească și de infrastructură (rețele de apă și canalizare). Traficul este infernal. Este o administrație publică locală care nu este în stare să facă drumul de ocolire Variantă Sud”, declară pentru Ziar de Cluj, Daniel Meze.

 

Adauga comentariu