Frunză verde de tarhon, era să moară un om. Nu contează că sunt varză, propaganda-i promovează

„Nu există publicitate negativă”, spunea Phineas Taylor Barnum, un cunoscut om de afaceri al secolului trecut și, totodată, patron de circ ambulant. 

Însă, nu e mai simplu să treci peste publicitatea negativă cu niște publicitate pozitivă, plătită direct în buzunărașele unor chiftelari de meserie? Așa cum capul plecat sabia nu-l taie, nici materialul plătit nu face rău la „trafic”, indiferent dacă e justificat sau nu.

Ziar de Cluj scria astăzi despre incidentul grav petrecut pe un șantier al unei autostrăzi Sebeș-Turda, în zona Teiuș. Două grinzi abia montate s-au prăbușit, iar un muncitor a fost rănit. 

CITEȘTE MAI MULTE DETALII: 

Incident grav pe un șantier al unei autostrăzi din România. Două grinzi abia montate s-au prăbușit, iar un muncitor a fost rănit

Însă, ca și în filmele cu proști, pe un site obișnuit să facă plecăciuni în fața portofelelor (atunci când nu îi pune sub nas lui Emil Boc un microfon prietenos) a apărut un fenomenal advertorial, care laudă tocmai grinzile care aproape au omorât un om. 

„Neamțul Retter revitalizează lucrările la Autostrada Sebeș-Turda / Grinzi de ultimă generație”, e titlul care ne-a dat pe spate. După care am citit „articolul”, cu riscul de a face un atac de apoplexie.

„În premieră pentru România ieri, în județul Alba, au fost ridicate și montate primele grinzi prefabricate în soluție compusă – grinzi metalice înglobate în beton utilizând soluția VFT – WIB. Ridicarea grinzilor se face cu DEME Macarale, un reper în domeniul construcțiilor industriale și de infrastructură”, stă scris cu mândrie, ca într-o scenetă de Caragiale. Curat murdar!

 

 

Adauga comentariu