Fenomenul I Love Cluj ia amploare: se pregatesc colectii noi de suveniruri si un film de prezentare a Clujului

Comentarii

un clujean

17.09.2014 21:55

"Faci bani ca sa poti face lucruri, nu faci lucruri ca sa poti face bani" cu iz si subtil, dar mincinoasa exprimarea. Se fac lucruri(souveniruri) sa poata face bani. Pagina de facebook "I love Cluj" nu el a dezvoltat-o, au dezvoltat-o toti utilizatori care au postat poze minunate cu Clujul. Iar acum, el profita financiar, unde pui in ultima vreme este o pagina care face Clujul de rusine, cu poze facute pe telefon....Dar... puterea obijnuintei si a traditiei. Tot respectul, este prima pagina de facebook dedicata Clujului.... si atat... nici macar nu e originala. A speculat un brand cunoscut "I love New York" , tricouri de genul gasesti  la fiecare 1 la 10 000 din lumea asta..;)

Andrei Mutu

18.09.2014 10:47

Un Clujean, da-mi te rog un e-mail la andrei@ilovecluj.ro si ne vedem sa iti explic mai multe despre I Love Cluj 

Mihai

18.09.2014 14:47

Andrei iti pierzi vremea. Mereu sunt postaci care nu au in playlist decat sa arunce cu kkt! Ignore e solutia

Un alt clujean

19.09.2014 11:32

Du-te prietene si canta la alta masa. Esti in partea gresita a internetulul. "Succesul unuia, frustrarea altuia" . Se pare ca nu prea stii mai nimic despre Clujul tau.

Val

18.09.2014 12:47

Si eu am postat pe facebook - I Love Cluj multe fotografii in perioada 2011-2012. Daca nu ma insel, una dintre ele a avut cam 1800 de like-uri. Asa ca imi voi spune parerea:chiar daca la inceput habar nu aveam cine e autorul sau autorii paginii "I Love Cluj", m-am bucurat mai tarziu ca a fost totusi o persoana care sa continue ideea si sa o dezvolte. Era ceva normal sa se ajunga la o exploatare comerciala a ideii. Tot in 2010 a aparut si pagina "Iubescluj", adica "Iubesc Cluj Napoca", dar care nu a prins deloc. "I love Cluj" a aparut la momentul oportun. 

un clujean

19.09.2014 12:39

:)...Mihai draga, nu am aruncat cu kkt de loc, am corectat o realitate exprimata subtil gresit.1. Val de fapt sustine ce spuneam "Si eu am postat pe facebook - I Love Cluj multe fotografii in perioada 2011-2012. Daca nu ma insel, una dintre ele a avut cam 1800 de like-uri". Si de ce nu mai postezi? Sunt multi care au postat poze bune pe "I love Cluj" in perioada 2010- 2012, poate chiar 2013 la inceput. Acei utilizatori au ridicat pagina, carora ulterior le-au fost eliminate drepturile de postare.. Exact cum mentionai Val, pagina a aparut la momentul oportun, a avut priza fiindca au fost implicati utilizatorii si au fost o varietate de poze, multe deosebite.Dadeati valoare atat comunitatii, precum si multumire intrinseca celor ce isi vedeau poza acolo si primeau un like gratis. Dar dincolo de asta pentru fotografi, era un loc unde isi prezentau munca gratis, cu beneficii pentru toti: comunitate, pentru voi ca pagina, pentru cei ce fotografiau.2. La inceput era un loc pentru toti, nu vindeati nimic si "ati facut lucruri sa puteti face bani". Punct. Aceasta este ordinea. Pe scurt, a devenit o afacere.3. Tot sa puteti face bani ati pastrat doar postarile voastre, ati eliminat dreptul altora de a posta: s-ar fi pierdut "reclamele" la souvniruri printre sute de poze.  Altfel spus ati convertit o munca in scopul comunitatii in scop personal. Ca faceti lucruri cu bani... souveniruri si altele, probabil...Pe scurt: a devenit o afacere.4. Primaria nu v-a ajutat cu nimic. Nu stiu exact care e munca din spatele paginii voastre. Dar banerele fara reclame din oras, nu au voie sa fie goale, ci sa aibe " Iubesc Cluj"-Napoca au I love Cluj-Napoca.... E reclama aproape gratis, toti vor cauta I love Cluj  si vor da de pagina voastra. 5. faptul ca pagina a crescut fara reclame, nu e nici o mirare. Erau timpurile de inceput a pagini, vizibilitatea era mult mai mare. A mentionat si Val: a aparut la momentul oportun. Ati prins exact stilul facebook: vizibilitate cat mai mare, incepere de restrictii, scoatere de bani. Sau din teoria de promovare a unui business: branding de notorietate, orientarea pe nisa - targetarea, vanzare. Un mers normal pentru o afacere. Altfel spus, un strop de multumire pentru sansa si noroc era de dorit fata de bataia de piept si drepturilor de munca asidua - parte care de altfel nu o neaga nimeni.6. Daca initial, cat timp a fost un "loc pentru toti" se preta ca primaria sa va sustina, acum cand e o afacere, nu se justifica. Sunt mirat ca nu s-au oferit sa cumpere pagina respectiv brandul7. "au aparut alte pagini de facebook, dar nu au avut atata succes". Un fapt normal, sunt pagini mai tinere iar facebookul a schimbat regulile in timpul jocului (ca si voi de altfel). Sperand sa nu fiu banat voi mentiona eu cateva: Iubesc Cluj-Napoca (l-ati mentionat sa faceti reclama primariei de fapt), Orasul meu Cluj-Napoca, Cluj-Napoca, Cluj City App, Cluj.com, Cluj Cluj,Youth@Cluj-Napoca2021, Cluj Capitala si recent ClujPhotography si mai sunt, nu imi vin toate in minte.Dar, in vederea Cluj Capitala a tineretului, ar trebui sa va cumpere tricouri si cani gramada sa puna adaos comercial si sa scoata si ei bani. Practic voi sa fiti furnizori. Sau mai corect sa va invite cu un stand la orice eveniment. In definitiv pe ei taxele locale are trebui sa ii intereseze.And again, nu e nici o problema ca ati facut afacere, e pur si simplu un pas normal si felicitari pentru gandire. Dezaprobarea vine ca ati inlocuit scopul initial general cu unul personal, cand le puteati imbina ambele. Este tardiv sa incercati sa le imbinati ambele. Brandul va rezista, e pur si simplu prea catchy numele si umpleti o nevoie. In schimb pagina de facebook, va decadea, vor ramne like-urile la pagina, dar incet incet nu veti mai fi urmariti.In definitiv asta va intereseaza, sa dezvoltati o afacere durabila.Nici o pica, succes cu ea.

Adevarul

03.10.2014 13:15

Un Clujean, te provoc sa cauti pe Google "Adevarata poveste I Love Cluj". Eu am citit despre ea si am ramas surprinsa.

Adauga comentariu