Fază hilară cu şoferii CTP. Primăria a închis Aleea Stadion dar a uitat că pe acolo trece linia autobuzului 30

Închiderea Aleii Stadion pentru Festivalul mâncării, ce debutează azi, a creat mici probleme nu doar comercianţilor care au contracte legal încheiate cu Primăria Cluj-Napoca și care au fost alungați, ci şi şoferilor CTP de pe linia autobuzului 30. Circulaţia a fost blocată minute în şir în momentul în care şoferul de pe autobuzul cu numărul 810 a încercat să dea cu spatele din staţia de vis a vis de Sala Polivalentă spre Splaiul Independenţei.

În această dimineaţă clujenii care aşteptau autobuzul 30 din cele două stații de pe Uzinei Electrice au facut-o degeaba. Niciun autobuz nu a venit dispre Centru spre Grigorescu deoarece Aleea Stadioului a fost închisă în vederea desfăşurării Festivalului de mâncare aprobat de către Primărie. Călătorii CTP lăsați cu ochii în soare măcar s-au consolat prin faptul că au putut asista la o scenetă parcă desprinsă din filmele de comedie. 

Autobuzul 810 care circulă pe linia 30 dispre Grigorescu, a ajuns în staţia de pe strada Uzinei Electrice în jurul orei 9.31. După ce pasagerii s-au îmbarcat, şoferul şi-a dat seama că Aleea Stadionului este închisă circulaţiei. În acel moment a început să manevreze autobuzul cu spatele înspre intersecţia cu Splaiul Independenţei. Operaţiunea destul de anevoioasă a fost îngreunată de tramvaiul şi autoturismele oprite la semafor pe direcţia Plopilor- Centru.  

După minute în şir în care autobuzul a obstrucţionat efectiv circulaţia în intersecţie, un angajat al poliţiei locale şi-a întrerupt pauza de cafea şi a binevoit să dirijeze circulaţia astfel încât şoferul de pe linai 30 să poată ajunge în staţia de tramvai de la Polivalentă. Dincolo de acest incident hilar,  ciudat este faptul că municipalitatea s-a rezumat doar la a emite un comunicat de presă prin care anunţa restricţionarea accesului autoturismelor pe Aleea Stadion fără însă a pune în cele două staţii câte un panou pe care să scrie “staţie desfiinţată cu caracter temporar în perioada x-y”, astfel încât clujenii să nu aştepte “ca proştii” autobuzul 30.

Și, pentru că sistemul de ticketing este "perfect funcţional", cei care au dorit să îşi achiziţioneze bilet din staţia de la Sala Polivalentă, nu au putut să o facă deoarece aparatul se afla în revizie. Cam a patra în mai puţin de o lună. Revizie care, de fapt, este modul prin care cei responsabili de întreţinerea sistemului  îşi savurează cafeaua lângă aparatul respectiv. 

Update: În urma publicării articolului, CTP ne-a transmis la redacţie un mail care se doreşte a fi un drept la replică. În dreptul la replică al CTP se specifică faptul că devierea liniei 30 a fost anunţată în presa locală, radio, pe site-ul oficial al companiei şi prin afişaj în staţiile desfiinţate provizoriu. 

"Urmare articolului prezentat, va aducem la cunostinta faptul ca toti conducatorii auto care deservesc linia 30 au fost instruiti cu privire la faptul ca traseul este deviat. Conducatorul autobuzului 810 care a intrat pe vechiul traseu se afla la a treia cursa pe L30 in ziua respectiva. Mentionam faptul ca devierea liniei 30 a fost anuntata in presa locala, radio, pe site-ul unitatii si prin afisaj in statiile desfiintate provizoriu" se arată în dreptul la replică al CTP.

Prin acest drept la replică conducerea CTP îşi dă cu stângul în dreptul pentru că afişajul s-a făcut doar în staţia de pe partea cu Sala Polivalentă. Cât priveşte şoferul autobuzului 810 acesta aflându-se la cea de a treia cursă, aşa cum susţine conducerea CTP rezultă faptul că acesta cel mai probabil a dorit să execute câteva manevre de poligon pentru a verifica dacă autobuzul merge şi cu spatele. 

Adauga comentariu