Facebook a luat o decizie fără precedent după apariția panourilor anti-vaccinare în Cluj-Napoca și alte orașe

Apariția panourilor anti-vaccinare în plină epidemie de gripă a stârnit un val de controverse în spațiul public. Deși a doua zi de la amplasare, panourile au fost date jos, acțiunea clujencei Cristina Ganea (cea care a pus la cale campania anti-vaccinare) încă are ecou.

În acest context, Facebook anunță o decizie fără precedent. Rețeaua de socializare va reduce frecvența mesajelor anti-vaccinare din grupuri și comunități, dar și din feed-ul fiecărui utilizator. Într-o declarație trimisă Edupedu.ro, Facebook explică:

„Tot ce amenință siguranța și securitatea comunității este o prioritate pentru noi. Lucrăm pe mai multe fronturi ca să prevenim răspândirea pe Facebook a conținuțului fals sau înșelător – conținutul anti-vaccinare este eligibil pentru verificare și lucrăm la mai multe metode de a-l detecta și a-l combate în mod eficient.

Am aflat că mesajele anti-vaccinare nu ajung să fie foarte răspândite în feed-ul persoanelor din rețea, sau pe platformă, în general, dar pot apărea pe Grupuri sau în căutări, așa că explorăm măsuri suplimentare pentru a combate cel mai bine acestă problemă – cum ar fi reducerea sau îndepărtarea acestui tip de conținut din recomandări, inclusiv din ”Grupuri cărora te-ai putea alătura”, și demontarea mesajelor de acest fel din rezultatele căutărilor, în timp ce ne asigurăm că informații de cea mai bună calitate și din sursele cele mai sigure sunt disponibile”.

Citește și:

Panouri ANTIVACCINARE în Cluj-Napoca, în plină EPIDEMIE de gripă. O activistă din Cluj cerșește bani pe Facebook pentru cele două bannere montate deja în oraș

Adauga comentariu