Emil Boc, facut arsice de un blogger clujean

Comentarii

Gradinar din Cluj

06.10.2015 16:06

Iata ca intr-o lume unde alti inainte au facut deja greseli de acest gen, adica  au betonat cursuri de apa, au distrus ecosisteme , si acum revin la situatia initiala a cursului raurilor cu maluri si verdeata, primarul de Cluj in loc sa citeasca si sa invete din experienta celorlalti, vrea mortis sa-si faca propria experienta gresita: sa ne distruga malurile Somesului. Sa sa uite domnia sa ce se intampla in orase cu renume ce redau viata cursurilor de apa dupa ce au asfixiat-o in era industriala. Nu departe de noi la Munchen, raul ISAR reda o noua fata orasului. Viata actvatica a revenit, cetatenii sunt fericiti..oare nemtii sunt mai prosti decat romanii? Sunt de acord cu blogger-ul dvs ce a scris articolul de mai sus: o noua banda de circulatie nu rezolva traficul ci muta problema in alt punct cu repercursiuni nebanuite. Sa nu il lasam sa ne distruga patrimoniul actual.

Petra

06.10.2015 17:13

Sunt de acord cu cele scrise. Nu inteleg de ce nu se pune accent pe dezvoltarea transportului public din oras. Sunt zone in Cluj, de unde fara masina personala este imposibil sa te misti. De ex. capatul Str. Campului, unde este un autobuz (42) care circula din 45 in 45 de minute, si merge pana in P.ta M Viteazul. Ca sa ajung la locul de munca din P-ta M Viteazul trebuie sa iau un alt autobuz si am nevoie de cca 50 de minute sa ajung la serviciu si din acest motiv iau masina personala cu care ajung in max 15 minute. Din pacate RATUC face calcule dupa nr de calatori in loc sa introduca mai multe linii care sa faca legatura intre cartiere si sa circule mai des. In aceste conditii sa nu ne miram ca majoritatea oamenilor prefera masina personla in locul transportului in comun. Daca as avea linie directa pana la serviciu nu as folosi masina personala si cred ca majoritatea care ar avea posibilitatea asta ar folosi transportul in comun. 

ionica

06.10.2015 19:19

La Cluj, domnule draga, in primarie, totul este mafie de partid si Boc are incredere si le ofera posturi grase, cu salarii pe masura, suplimente de sefi de comisii si comitzii doar acelorasi pupincuristi de 7 ani incoace! Ca sunt incompetenti dar si aroganti nu intereseaza pe nime'! Cu cine vrei sa faci administratie serioasa? Cu pedelisti? Acum au intrat in campanie electorala si nu-i mai vezi prin primarie, iti trebuie zile intregi sa obtii o semnatura de la sefi de birou si directori care umbla brambura toata ziua pe banii contribuabilului, doar ei si partidul stiu unde! N-ai cu cine, domle', n-ai cu cine!!

cj666

07.10.2015 06:50

Poate pare fantezist, dar o linie de metrou din Apahida in Gilau ar descongestiona enorm traficul. Pentru inceput. Apoi s-ar putea continua spre alte zone.

moisin costica

07.10.2015 07:50

Cea mai mare gresala este punerea in fuctiune a tranvaiului...Clujul nu are spatiul necesar , strazile inguste , traficul enorm si strazi cu sensuri unice fara rost . Calea Baciului de la intrare( din spre gara ) pina aproape la Petrom au trotuale de 4 m latime si fara pietoni. Copacii au disparut complect si acuma vor sa ne ia si parcul central.Rusine D-le BOC ! 

proiectcluj

07.10.2015 11:10

E excelent ca ați publicat materialul. Ar fi fost și mai bine dacă menționați sursa și rămâneau în articol linkurile spre alte surse și pagini.

viorel

08.10.2015 23:03

Nici eu nu inteleg in ce oras din lume, transportul in comun este doar la suprafata, si se desfasoara in 3 feluri de forme : tramvaie, trolee, autobuze ????!!!!

ada

09.10.2015 08:36

Singurul criteriu dupa care actioneaza acest om (devenit primar ) e acela al contractelor! Ce nu se intelege? Daca ai ceva de platit , ai si ceva de primit! Ce firma s-a apucat sa darame malul Somesului? Si ne lamurim! Daca toto vroia sa faca ceva  , pana la marilw proiecte , era mai simplu sa-i curete malurile, sa completeze pietrele cazute din mal. Imediat nu mai vedem apa de mizerii, plauri si trunchiuri uscate!

Adauga comentariu