Eveniment

După rușinea cu site-ul hackerit, Consiliul Județean Cluj cumpără servicii de licențiere antivirus

Consiliul Județean Cluj vrea să cumpere, cu 18.500 lei, servicii de licențiere pentru un produs antivirus de rețea – pentru administrarea centralizată a clienților din rețea, a task-urilor de protecție și a rapoartelor privind rezultatele acestor task-uri de protecție prin intermediul unei console de management. Această achiziție vine la scurt timp de la rușinea cu site-ul hackerit de către niște copii, al căror scop declarat a fost să arate vulnerabilitatea site-urilor instituțiilor publice. Licența veche a expirat cu puțin timp înainte ca site-ul să fie „spart”.

Licența Bitdefender Gravity Zone Elite este o prelungire cu 12 luni a licenței expirate înainte ca site-ul să fie hackerit. Potrivit caietului de sarcini, achiziția face referire la licență produs antivirus pentru stații + personal firewall pentru a asigura o protecție antivirus/antispam/antispyware/firewall și anti-intruder la nivel de stații fixe și mobile. De asemenea, achiziția face referire și la licență produs antivirus pentru 9 servere pentru Windows 2008/2012.

Și Primăria Cluj-Napoca investește în această perioadă în servicii de programare și consultanță software. Primăria a semnat un contract în acest sens cu Evozon, pentru 29.000 de lei, fără TVA.

Centrul Bugetar de Administrare Creșe din subordinea Primăriei a semnat, de asemenea, un contract de „servicii de mentenanţă lunară pentru întreţinerea şi repararea echipamentelor informatice” de la firma „SELECT IT” pentru suma de 6.800 LEI, fără TVA.

Cantina de Ajutor Social și Pensiune (subordonată municipalității) este în curs de contractare „servicii informatice suport la cerere rețea calculatoare” pentru un preț estimativ de 15.000 lei, fără TVA: „Servicii informatice și activități de suport, privind depanarea la cerere a softului utilizat și instalat pe server, stațiile de lucru și device-urile conectate (router, AP, imprimante). În cazul defecțiunilor hardware acestea vor fi doar diagnosticate/identificate și repararea lor se va face cu costuri suplimentare, precum și punerea în funcțiune a echipamentelor și software-lui nou achiziționat.”

De asemenea, Cantina Primăriei va contracta „servicii Oracle baze de date” la un preț estimativ de 21 000 lei, fără TVA.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *