Din oras

După certuri și scandaluri, Alin Tișe repară rușinea României

Alin Tișe, președintele Consiliului Județean Cluj și-a călcat pe mândrie și a dat ordin de începere a lucrările de reparare a parcării Aeroportului Internațional Avram Iancu Cluj-Napoca, fiind bine cunoscut conflictul dintre șeful județului și președintele aeroportului. David Ciceo, directorul aerogării a numit recent parcarea drept rușinea României.

„Au început lucrările de remediere la parcarea Aeroportului Internațional „Avram Iancu” Cluj. Aceste lucrări au început în conformitate cu obligațiile asumate de către concesionar, cu respectarea normativelor tehnice care reglementează aceste tipuri de lucrări. Se estimează că lucrările vor fi finalizate în următoarele zile”, au transmis reprezentanții Consiliului Județean Cluj.

Despre parcare, David Ciceo spunea la sfârșitul lunii februarie că este rușinea României.

„Parcarea auto este distrusă, este rușinea României pentru că al doilea aeroport al României are o parcare distrusă. Nu ne este interzis să reparăm, a fost interzis să repare chiar firmei care administează. Considerăm că este rușinea Clujului și a României”, a declarat Ciceo.

Acest aspect a fost confirmat și de sindicatul de la Aeroport. Liderul de sindicat a precizat nu demult că forul județean a interzis firmei UTI să facă reparații, deși parcul auto a fost dat acestei firme spre folosință și administrare pentru o perioadă de 45 de ani. Cu toate că reprezentanții aeroportului au făcut zeci de sesizări către Consiliul Județean pentru repararea parcării, abia acum s-a decis începerea lucrărilor.

„Parcarea auto din incinta aeroportului este într-o stare jalnică de deteriorare. Aeroportul a făcut în zeci de rânduri sesizări către Consiliul Județean pentru dispunerea către concesionar a efectuării lucrărilor de reparații, pentru deszăpezire sau lucrări de întreținere. Sesizările au rămas fără răspuns, ba mai mult UTI ne-a comunicat că i-au fost interzise de către Consiliul Județean efectuarea de lucrări de reparații și întreținere în cadrul parcării. Această interdicție trasată de CJ firmei UTI ridică mari suspiciuni privind legalitatea derulării contractului de concesiune, întrucât concesionarul exploatează întreaga parcare încasând venituri din taxarea serviciilor din întreaga parcare auto”, spunea recent Gabriel Ene, președintele Sindicatului Independent al Aeroportului Cluj.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *