Din nou vom asista la înmulțirea taxelor și impozitelor mai ceva ca-n pildele biblice: ministrul Mediului ne promite o taxă care nu va fi impozit și un impozit care nu va fi taxă

Cei care v-ați plătit la timp și întocmai datoriile și obligațiile față de acest stat care vă dușmănește plenar, nu este cazul să vă plângeți că nu sunteți deloc premiați. Dacă vă vine să credeți ceea ce citiți, ministrul Mediului anunță o taxă care… nu va fi o taxă sau impozit. Va fi așa o chestiune prin care veți scoate niște bani din buzunar, că tocmai ce vă prisosesc, pentru ca mașinile dumneavoastră de sărăntoci pe care nu vă puteți permite să vi le înmatriculați în Bulgaria (așa ca madam Rovana Plumb) și au norme de poluare Euro 2, 3 sau 4 să vă fie “taxate în funcție de emisii” (am citat despre taxa care nu e taxă și nici impozit din gura ministrului Grațiela Gavrilescu).

"Cu siguranță nu va fi o taxă sau un impozit. Va fi o metodă prin care dorim foarte mult ca toate autovehiculele care circulă pe drumurile patriei și care poluează, care au o normă inferioară de poluare euro 2, 3 sau 4, să fie taxate în funcție de emisiile pe care le dau. Luăm în calcul trei criterii, respectiv capacitatea cilindrică pentru care deja se plătește un impozit, după care luăm norma de poluare a fiecărei mașini și emisiile de CO2 pe care le produce fiecare mașină", a spus Gavrilescu.

Vorba lui Păstorel: “În paharul ăsta-i apă, / Mâna este mâna mea, / Eu sunt cel ce vrea să bea, / Cine poate să priceapă?”

Ca o notă aparte a cât de tâmpiți vă consideră această guvernare PSD-ALDE, pe voi ca și contributori, timbrul de mediu pentru autovehicule este inclus în cele 102 taxe nefiscale care au fost eliminate de la 1 februarie 2017.

Așa că să nu vă plângeți, ci să plătiți ce vi se cere întocmai și la timp. Urmează o iarnă destul de anevoioasă, guvernul tocmai ce și-ar da salarizare la tot amicul politic încuibat prin sectorul public, iar prin vistierie șuiră și vântul a pagubă...

Vă recomand să aveți încredere în creșterea și diversificarea taxelor și impozitelor. Să munciți, să aibă Grupul Infracțional Organizat impropriu numit Guvernare și Majoritate Parlamentară ce vă fura.

Mare minune economicească și duhovnicească va fi să fie așa cum a mai și fost și până acum, indiferent de gvernare.

Deschidem Cartea Taxelor și Impozitelor și citim (la slujba de pomenire a portofelului):

Și-aflarăm și ne veselirăm și cu toții începurăm să cântăm: “Guvernul ne-a îngropat de vii cu taxa pe impozit călcând / Și celor din morminte, taxe dăruindu-le”. Iar perceptorii ne îndemnau de pe margine: “luați de împărtășiți, aceasta-i taxa de la domnu’ Tudorel și-acesta-i impozit de la domnu’ Tudose”! Și cu toții am avut credință și-am zis într-un glas: “Cred într-unul impozitat! Mă lepăd de ce-am agonisit! Mărire ție taxă, mărire ție impozit. Și-acum, și ziua viitoare. Mulțumim”!

 

Comentarii

Elec Torat

25.10.2017 19:12

"Va fi o metodă prin care dorim foarte mult ca toate autovehiculele care circulă pe drumurile patriei și care poluează, care au o normă inferioară de poluare euro 2, 3 sau 4, să fie taxate în funcție de emisiile pe care le dau. Luăm în calcul trei criterii, respectiv capacitatea cilindrică pentru care deja se plătește un impozit, după care luăm norma de poluare a fiecărei mașini și emisiile de CO2 pe care le produce fiecare mașină"Doamna draga, daca vrei sa taxezi corect poluatorii, nici NORMA euro: 2-3-4, nici capacitatea cilindrica nu au ce cauta in aceasta ecuatie pentru ca nu in functie de cati cm cubi are motorul sau ce norma de poluare era maximum de respectat atunci cand s-a construit masina, depinde ceea ce iese ASTAZI pe teava de esapament! Singurul criteriu corect este ultimul dintre cele trei: "emisiile de CO2 pe care le produce fiecare mașină" Norma de poluare euro se refera strict la perioada in care a fost lansat un model pe piata si la norma in vigoare la data respectiva, si nicaieri in Europa nu este luata in considerare ad-literam ca factor determinant in stabilirea cuantumului taxei datorate sau in incadrarea vehiculului in standardul de poluare.Concret, un logan pe benzina euro 5 scoate noxe mai mari decat un Citroen C5 diesel fabricat in 2001 euro 3!  Pentru ca in 2001 Citroen a scos pe piata C5 HDI, un model care este atat de bine realizat in privinta protejarii mediul incat desi atunci trebuia indeplinit un barem conform standardul Euro 3, masina se incadra in limitele prevazute  de standardul denumit astazi Euro 5!  Si atunci eu daca am un C5 euro 3, care nu scoate gram de fum, care are la locul lui, functional si bine intretinut filtrul de particule, care are noxele mai mici decat multe euro 5 ce nu vor fi taxate, de ce sa imi stabileasca mie niste neavizati numiti politic o taxa tip "pedeapsa ca poluezi", cand de fapt eu poluez mai putin chiar decat un euro 5 care nu va fi taxat?!? Doar pentru ca in 2001 standardul constructiv se numea euro 3? Si faptul concret ca masina aia ASTAZI se incadreaza si respecta norma euro 5 nu conteaza? Norma de poluare trecuta in talon (euro 3) pare astazi inferioara doar pentru ca nu exista pe scala lor in 2001 o cerinta atat de stricta ca cea euro 5, dar ce facem cu masinile care desi construite pe vremea euro 3 sau 4, respecta si in realitate se incadreaza cu noxele emanate in standardul actual euro 5? Le taxam ca fiind super-poluante doar pentru ca scala in 2001 se termina la euro 3, sau ne uitam concret la noxele scoase si le taxam in functie de noxele reale emanate?  Dovada ca am dreptate cand fac aceste afirmatii, este faptul ca ASTAZI in Germania, acel Citroen euro 3 din 2001 are fix aceasi placheta (verde-4) ca si un autoturism fabricat in 2016-2017. Deci nemtii respecta faptul ca inginerii aia in 2001 au proiectat si realizat ceva ce este la fel de putin poluant ca si ceea ce se vinde astazi si incadreaza masina in categoria celor cel mai putin poluante, pentru ca fiind corecti, fac diferentierea nu dupa standardul euro in vigoare acum 16 ani, ci dupa noxele rele emanate de fiecare masina ASTAZI.La noi daca s-ar dori diminuarea poluarii, ar putea dota politia cu aparate portabile de masurat noxele si asa cum iti masoara alcoolemia, daca se vad noxele groase cu ochiul liber, sa te traga pe dreapta, sa masoare, si daca sunt depasiri majore, sa iti ia talonul pana iti rezolvi problema, ca sunt cu miile masini euro 5,6 cu filtrul de particule eliminat care astfel devin... euro ZERO, dar conform actelor, nu sunt taxate ca poluatori, in timp ce masini care in realitate nu scot noxe mari vor fi taxate dupa norma euro din acte nu dupa gradul de poluare real! 

Adauga comentariu