Dieta Hollywood pentru mamici

Iata un plan alimentar pentru cele 5 zile ale saptamanii in care mergi, cel mai probabil, la serviciu. Am numit-o dieta Hollywood, pentru ca a fost urmata, intr-o forma asemanatoare, de staruri de peste Ocean.

 

 

Pentru fiecare zi vei gasi alimente ce contin intre 2200-2400 kcal, necesare pentru dezvoltarea armonioasa a ta si a copilului tau. Iata planul de meniuri:

 

 

LUNI: Mic dejun: 1 cana cu lapte (2 % grasime), 1 cana cu cereale, 1 pahar cu suc de portocale, 1 banana de marime medie. Gustare: 1 iaurt mic cu vanilie. Pranz: 1 salata de ton (bucati de ton, ¼ cana telina data pe razatoare si 1 lingura maioneza, frunze de salata verde, rosii, 1-2 fire de ceapa), 2 felii de paine integrala, 100 g covrigei, 1 cana cu lapte degresat, 1 para. Gustare: 10 crackers cu sare, 2 linguri de branza cu verdeata. Cina: 1 friptura mica de vaca, 1 cartof copt (marime medie, peste care poti adauga 1 lingurita unt si putin usturoi), 100 g de salata de spanac si ulei de masline, 1 cana cu lapte degresat. Gustare: 4 crackers de graham, 1 cana cu ciocolata fierbinte.

 

 

MARTI: Mic dejun: 1 sandvis (2 felii de paine integrala, 2 felii de cascaval, 1 ou fiert, 1 lingurita de unt si salata verde), 1 pahar cu suc de caise. Gustare: 5 smochine uscate, 100 g miez de nuca prajit. Pranz: 1 salata de pui (4 frunze de salata creata, taiate fideluta, amestecate cu 1 rosie taiata, 1 mic morcov dat pe razatoare. Adauga 1 piept de pui fiert, taiat bucati si 2 linguri de maioneza), 1 chifla graham, 1 mar. Gustare: 1 cana cu lapte degresat, 2 felii chec. Cina: 200 g cod file (prajit in unt), 100 g broccoli fiert cu 1 lingurita unt, 1 cana de cuscus (preparat dupa indicatiile de pe pachet). Gustare: bautura nealcoolica (1 iaurt, ½ cana de fructe de padure, 1 lingurita zahar si 2 cuburi de gheata, amestecate in blender).

 

 

MIERCURI: Mic dejun: 1 cana cu orez cu lapte (peste care presari scortisoara), 1 felie paine cu 1 felie de jambon de curcan. Gustare: 1 banana. Pranz: ½ caserola de humus, 2 felii de paine integrala, 2 morcovi, 1 cana de lapte degresat, 1 portocala. Gustare: 1 pahar cu suc de portocale, 1 punga de floricele. Cina: 2 felii de pizza Marguerita sau pizza vegetala, 1 salata de rosii cu ardei si salata verde, cu sos italian. Gustare: 1 iaurt cu ½ para, taiata bucati.

 

 

JOI: Mic dejun: 2 clatite unse cu gem, 1 cana cu lapte degresat. Gustare: 100 g alune si migdale, 1 pahar cu suc de portocale. Pranz: 1 pizza Marguerita, 1 salata de fructe de iarna (1/2 portocala, ½ grapefruit si 1 kiwi). Gustare: 5 crackers. Cina: Paste, broccoli si boabe de fasole (amesteca ½  ceasca de paste fierte cu ½ ceasca de broccoli fiert si ½ ceasca de boabe de fasole fierte, Deasupra: 2 lingurite de parmesan ras.), 1 cana cu lapte degresat. Gustare: 1 castronel de pudding de ciocolata cu lapte degresat.

 

 

VINERI: Mic dejun: 1 pahar de suc de portocale (amestecat in blender cu 1/3 iaurt de vanilie si 1/3 cana de bucati de ananas), 1 felie de paine integrala cu unt de arahide. Gustare: 2 crackers, 1 pahar cu suc de portocale. Pranz:  1 salata (2 canite de spanac crud, taiat fideluta, ¼ cana anghinare taiata bucati, 1 morcov ras, 1/3 ardei capia, taiat inele, 100 g cascaval taiat. Amestecati toata compozitia cu 2 linguri de sos Italian), 1 chifla unsa cu 1 lingura unt, 1 mar. Gustare: 4 smochine uscate, 1 cana cu lapte degresat. Cina: Rulouri de vita (300 g carne de vita taiata felii, pe care o pui la marinat in 2 linguri de suc de limete amestecat cu ulei de masline. Dupa 20 de minute, scoate carnea din marinata si prajeste-o 5-10 minute, pana ce este bine patrunsa. Umple apoi rulourile cu un amestec dintr-o ceapa mica, ½ ardei capia si 2 lingurite de ulei aromatic), 1 cana cu ciorbita de fasole, 1 cana cu lapte degresat. Gustare: un amestec din ½ cana cereale, 2 linguri caise taiate bucati si 2 linguri de ciocolata rasa.

 

 

Pentru trimestrele 2 si 3 ale sarcinii, mai ai nevoie de inca 300 kcal zilnic.

 

 

 

Adauga comentariu