Dieta de primavara

Aceasta dieta promite pierderea unui kilogram pe zi, fara sa va condamne la infometare. Noutatea pe care o aduce aceasta dieta este ca puteti manca pe saturate, dar… un singur aliment pe zi.

 

Luni – sucuri. Rolul lor este de curatare a grasimilor. Dimineata, la pranz si seara se consuma sucuri de legume si de fructe in cantitati de 1,5 l. E bine sa le beti proaspete. Sucurile pot fi amestecate dupa dorinta. Recomandabile sunt urmatoarele cocteiluri: o portocala si un grapefruit stoarse in acelasi pahar, 200 ml suc de morcovi si 100 ml suc de mere - aduc multa vitamina A. In plus, apa minerala, ceai de plante si fructe la discretie.

 

Marti – cartofi – aduc putere. Fierbeti 1 kg de cartofi timp de 20 de minute. Curatati-i  de coaja si pregatiti-i sub forma de salata - taiati rondele cu un pic de suc de lamaie, piure – zdrobiti si amestecati cu trei linguri de lapte si patrujel sau sub forma de supa pasata - se  fierb cartofii si se trec prin sita cu lichid cu tot. Peste zi se mai poate consuma ceai de plante.
Miercuri – orez - care elimina toxinele. Din 200 g orez uscat se obtin 600 g orez fiert. Se fierbe orezul in apa fara sare, timp de 30 de minute. Se scurge, se imparte in cinci portii. Ideal ar fi ca portiile sa se manance ca atare, dar daca vi se pare un meniu prea greu, se pot adauga peste orez 5 linguri de suc de rosii. Aveti voie sa consumati ceai de plante sau 2,5 l apa minerala. Dimineata, cafea fara zahar. Orezul contine vitaminele B, E si saruri minerale: magneziu, potasiu si fier care ajuta la deshidratare.

 

Joi - fructe – activeaza metabolismul prin intermediul enzimelor continute. Mic dejun: 1 felie de paine prajita sau graham, 1 felie de friptura rece sau branza uscata si 1 fruct. Aveti voie sa mancati in total 1,5 kg de fructe, cu exceptia bananei. Le puteti consuma crude sau sub forma de salate fara zahar. Aveti voie sa beti pana la 2 l de apa minerala si cafeaua de dimineata.

 

Vineri – paste. Mic dejun: 1 felie de paine prajita sau graham, cu un strat subtire de unt si 1 ou fiert tare. Pranz: fierbeti 150 g paste in apa cu sare, timp de 10 minute. Acestea se amesteca cu marar si matrunjel tocat si 1 lingurita branza uscata rasa. Aveti voie de 2 l lichid si cafeaua de dimineata fara zahar.

 

Sambata – legume. Mic dejun: 1 felie graham, 1 ou fiert tare, 1 cafea fara zahar. Legume proaspete – 1 kg. Le puteti consuma crude sau fierte, combinate cu suc de lamaie sau otet de mere. Peste zi, 1,5 l apa minerala.

 

Duminica. Mic dejun: sandviciuri cu branza si rosii – 2 felii de paine prajita, unse cu un strat subtire de unt, si cate 1 feliuta de branza si rosii deasupra, cafea sau ceai fara zahar. Pranz: gratar cu salata de cartofi si telina. Se frig 100 g carne de vita sau de pasare si se serveste cu 500 g telina fiarta in apa cu sare timp de 10 minute si 125 g cartofi fierti in coaja. Cina: salata din 100 g piept de pui, 1 salata verde, 1 fir de ceapa verde, 3 rosii – toate taiate marunt, peste care se adauga 1 lingurita de ulei si otet de mere. Desert: intre mese cate 1 fruct. I rest, apa minerala la discretie.

 

Poate sa va para greu de tinut acest regim, dar nutritionistii ne asigura ca este destul de usor de tinut si merita.


Adauga comentariu