DHL răspunde: molozul era al șoferului, nu al firmei. Ce măsuri au luat?

În urma molozului expediat de firma DHL în apropiere de localitatea Suceagu, direct pe marginea drumului, semn că serviciile firmei au fost diversificate la maxim, până și FOTOGRAFILA s-a dovedit a fi neîncăpătoare. Cu toate acestea, reprezentanții DHL au revenit cu explicații ulterioare: carevasăzică, molozul era al șoferului, nu al firmei. Aspect care schimbă radical datele problemei. Cum ar veni, „Stimate client, poți sta liniștit. Și pachetul tău cu moloz va ajunge la destinație în timp util”.

CITEȘTE ȘICe mai livrează DHL în Cluj? Moloz la pachet, direct pe marginea drumului

Lăsând gluma la o parte, DHL precizează următoarele: 

„Incidentul a fost adus in atentia conducerii companiei inca de dimineata si au fost luate deja masuri – curierul a fost avertizat si totdata va merge sa ridice sacii de moloz de la locul cu pricina.

Curierul a actionat in nume personal, luand de acasa, cu masina companiei acesti saci si aruncandu-i acolo unde a fost surprins.

Mentionam ca DHL Express nu incurajeaza astfel de obiceiuri, dimpotriva suntem o companie responsabila social si implicata atat la nivel global, cat si local, in numeroase programe de protejare a mediului inconjurator, fiind totodata certificati ISO 14001.

Suntem extrem de dezamagiti de cele intamplate si vom lua masurile necesare, astfel incat astfel de situatii sa nu se mai repete”, notează reprezentanții DHL în răspunsul la solicitarea Ziar de Cluj.

Trebuie să menționăm că cei de la DHL s-au mișcat foarte repede, semn că își doresc să rezolve această situație neplăcută pentru companie, aspect ce merită apreciat ca atare. Pe adresa de e-mail au curs câteva înștiințări, din care aflam că sesizarea noastră a fost înaintată către alt departament, că acest incident nu este unul caracteristic, iar în final a fost identificat și conducătorul auto care a acționat în nume personal, utilizând mașina de serviciu. 

De altfel, modul în care a acționat șoferul este unul pur românesc, autentic: când problemele personale pot fi rezolvate cu mașina de serviciu. 

Dincolo de aceste detalii, Ziar de Cluj a înaintat concomitent și o solicitare către Garda de Mediu Comsiariatul Județean Cluj. Spre deosebire însă de cei de la DHL, care ne-au răspuns în aceeași zi - ieri, adică într-o zi de vineri - Garda de Mediu Cluj intra într-un binemeritat weekend. Prin urmare, se prea poate ca atunci când se vor deplasa pe teren - în cazul în care o vor face-o - situația să fie deja remediată. 

Merită observat, totuși, modul de intervenție al unei firme și al unei instituții de stat. 

Adauga comentariu