In vizor

Deja apar cratere langa noua linie de tramvai

Soferii care trec in aceasta perioada pe strazile strabatute de linia de tramvai au surpriza sa constate ca au aparut gropi adanci care se cer evitate, ca sa nu isi distruga autoturismele. Atat linia, cat si asfaltul aferent au fost amplasate foarte recent, in 2013-2014 si proiectul se afla inca in derulare. Lucrarea se afla in garantie, asa ca municipalitatea da asigurari ca totul se va repara “in momentul receptiei lucrarilor”

Fisurile in asfalt au aparut in mai multe locuri, insa cel mai bine se vad in cartierul Iris, mai ales in zona intersectiei dintre strazile Oasului cu Maramuresului. Astfel, pe langa ca nu au adaposturi in statiile CTP, nici trecere de pietoni marcata cu zebra, localnicii se pomenesc si stropiti din abundenta cu apa din gropi, mai ales cand gonesc camioanele. 

Unele fisuri urmaresc linia si au mai multe ramuri. 

Altele sunt rotunde si adanci, ca niste adevarate cratere. 

Exista si crapaturi care strabat soseaua pe lungime. 

Oficialii municipalitatii asigura ca totul va fi in regula la predarea lucrarii de reabilitare a tramei stradale.

“Se stia ca acolo sunt ceva probleme, insa, in momentul in care se vor finaliza lucrarile se vor repara si gropile de langa linia de tramvai, pe masura ce se fac lucrarile. Inca se lucreaza la trama stradala si mai sunt ceva reparatii pe Maramuresului. Sunt in garantie, nu implica costuri suplimentare. Totul va fi in regula in momentul receptiei lucrarilor”, a precizat un reprezentant al Biroului Mass-Media din cadrul Primariei Municipiului Cluj-Napoca.

Amintim ca in cadrul proiectului cu finantare europeana s-a reabilitat partea din strada cu linia de tramvai intr-un contract cu in valoare de 104 milioane de lei s-a semnat cu asocierea firmelor SWIETELSKY Baugesellschaft mbH – Astalrom – Euroconstruct – Transferoviar Grup, in 15 iunie 2011

Ulterior, Diferit Kiat a inceput lucrarile de reabilitare a partii dintre linia de tramvai si trotuar in cadrul proiectului „Modernizare trama stradala si acces la zona industriala in Municipiul Cluj-Napoca”. Contractul cu asocierea Diferit-Kiat se ridica la 53 de milioane de lei, iar durata de executare a lucrarilor este de 18 luni. Lucrarile se vor efectua pe strada Plopilor intre strada Primaverii si Splaiul Independentei, strada Oasului intre strada Decebal si Valea Chintaului, bulevardul Muncii de la intersectia cu strada Oasului pana la Sinterom, respectiv de la intrarea in CUG pana la str. Cpt. Grigore Ignat, dar si pe Calea Baciului.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *