De ce a picat elicopterul de la Siutghiol? Pentru ca pilotul "se dadea" cu elicopterul ca sa faca valuri. La propriu.

Comentarii

Mariana

26.12.2014 10:58

Liviu,Ce spui tu in acest articol suna groaznic, insa si eu m-am intrebat de ce s-a prabusit, cand circumstantele pareau bune. Mai ales m-am intrebat ce cauta elicopterul deasupra lacului cand traseul lui era prin alta parte... Asa cum spui, niciun raport oficial nu ne va spune adevarul. Doar daca, dupa ce a fost votat 'lucrul bine facut', nu se vor decide sa il faca bine, in sfarsit. Eu nu cred asta, desi e timpul pentru constiinta si adevar, de mult deja...

Sfarsitorul

26.12.2014 12:10

Nu o sa spuna nimeni nici ce s-a intamplat in Apuseni. Cu un ”erou” de 140 kg cu certificat medical pentru zbor luat pe naspa, cu o eroina care era acolo doar ca se cordea cu alt erou, cu un lant de evenimente care implica si trafic de organe. Avem nevoie de eroi... Si daca nu avem, ne construim singuri. Din ce avem... un pic de noroi, un pic de scuipat, amestecam bine si iese EROUL. Nasol la prima ploaie, cand totul se topeste :(

ducu vergil

26.12.2014 21:45

Esti un cretin.

Sara

27.12.2014 10:34

Cretin sadea! 

joni_cv

27.12.2014 20:33

Va doare adevarul? Nu mai jigniti oamenii cate nu au parerile voastre!

Regina

28.12.2014 15:56

Corect! Cred ca daca am cunoaste purul adevar despre toate situatiile din tara (nu ce ne baga pe gat mass-media), nu ne-ar ajunge toate lamaile din lume...

vasilasm

10.01.2015 19:36

Sigur ca doare adevarul ....multi prefera sa fie mintiti frumos decat sa afle adevarul ....problema este a lor ....doar ca nu trebuie sa-i jigneasca pe cei care spun adevarul....

andre

31.12.2014 12:34

Nu e cretin esti tu prea prost. Chiar asa s a intamplat !!!!

BOGDAN

24.01.2015 17:43

Ai fost acolo ? comentezi in necunostinta. Hai sa facem comentarii, sa fim pe net !! De ce daca ai un accident, ajunge salvarea dupa 2 ore, romatsa nu vede avioane? Daca un terorist venea in bucuresti cu avionul si lansa ceva, il cauta dupa 2 ore, ajungea in germania si mai departe

eu

26.12.2014 22:58

roaga-te sa nu ajungi sa te rogi sa ajunga cineva in moarte cerebrala ca sa beneficiezi si tu de ”traficul ”ala de organe...cati inteligenti mai sunt in tara asta.......

cornel

27.12.2014 21:22

sau.....roaga-te tu sa nu ajungi sa fii declarat in moarte cerebrala care de fapt inseamna ca NU esti mort !!! si sa vina doctorii care salveazavieti, sa te OMOARE  pentru traficul de organe de care era vorba !!!! atentie daca vreti sa fiti donatori pe cardul de sanatate !

ionionion

30.12.2014 11:45

Stii ce e funny ? Omul ala chiar era in moarte cerebrala. O ruda apropiata mie a asistat la prelevare. Restul ... nu pot garanta. You die as a hero or live long enough to become the villan. Teribilismul se intalneste si la cei mai intelepti si experimentati oameni in orice domeniu.  

Maria

27.12.2014 00:42

Nu cred ca aveti dreptul sa-i criticati pe cei ce salveaza vieti. Decat sa carcotiti atat mai bine v-ati vedea de treaba asta daca treaba voastra nu este sa discreditati niste oameni care fac multe pentru semenii lor

Mos Craciun

27.12.2014 15:37

Chiar daca se joaca cu viata altora?

o romanca

27.12.2014 16:58

(y)

ada

27.12.2014 16:50

Si daca in elicopter era un membru al familiei tale in momentul respectiv, la fel ai fi gandit??

PEACEMAKER

12.09.2016 13:29

Este adevărat! Mentalitatea unor piloți(majoritatea proveniți din mediul militar) este una teribilistă și nonconformistă, mai ales dacă ajung înt-un mediu ,,civil,, unde sunt rapid idolatrizați pentru abilitățile lor. Păcatul trufiei mușcă rău! am întâlnit asemenea feniomene deseori în cariera mea de inginer în aeronautica militară, unde am participat de câteva ori la anchete privind catastrofele de aviație. Adevărul se afla întotdeauna dar nu era comunicat, nici chiar în mediul militar(atunci când era vorba de o greșeală de pilotaj), decât într-un cerc restrâns de persoane interesate. În rest se vehicula o versiune care dădea vina pe condițiile meteorologice, pe starea de sănătate sau pe starea tehnică a aeronavei. Rezonul era că dacă se spunea explicit că pilotul este singurul vinovat, ar fi urmat ca familia decedatului pilot să nu beneficieze de pensie de urmaș etc... așa că deși mulți cunoșteau adevărul nimeni nu se revolota împotriva versiunii ,,oficiale,, lucru relativ de înțeles... Totuși deși se mergea deseori pe versiunea unei deficiențe tehnice, nu se luau măsuri împotriva personalului tehnic deoarece se știa în mod tacit că acesta nu este vinovat, aspect destul de grăitor asupra concluziei finale. Se invocau condițiile meteorologice atunci când situația meteo variabilă o permitea... Totul depindea de șeful comisiei de anchetă și de modul în care acesta considera că trebuie comunicat rezultatul. Se urmărea totuși disculparea pilotului(echipajului) în măsura în care să nu fie afectate legal drepturile urmașilor.

mihaitza

28.12.2014 20:13
De ce? Doar pentru ca tu faci parte din cei ce-si vad de "treaba" lor fara sa le pese de vre-un adevar,trebuie ca toti ceilalti sa faca la fel??? Din d-alde tine prolifereaza misticismul religios,ca tu nu-ti pui intrebari!! Lasa-i pe cei care isi pun intrebari sa o faca in continuare,asa apar si raspunsuri! Chiar daca ele,raspunsurile,sunt neplacute pentru tine!!

doar eu

29.12.2014 09:03

Din cauza unor oameni c​a tine Maria se minte atât. Va este frica sa aflati adevărul.

Gostia

27.12.2014 02:41

Esti un idiot.

Dan

27.12.2014 10:06

cine avea 140 kg ?  Adi Iovan ???? Vorbesti in necunostinta de cauza si ca multi altii, imprastii cu kkt pe altcineva, dar in primul rand ar trebui sa te uiti in oglinda si sa mergi sa faci un dus !!!

Inviolenceviolet

27.12.2014 10:27

Subliniez si adaug, esti un cretin si un bou cat casa! 

G

27.12.2014 15:14

Perfect de acord cu tine!

dumitrescu

29.12.2014 12:19

purul adevar in ambele cazuri

Michel

04.01.2015 12:51

Ba cretinule !sunt foarte curios cu ce te ocupi....dupa iq pari traficant de masini la mana a doua eventual inmatriculate pe Bulgaria ...retardatule !

Darius Popa

13.01.2015 16:36

Greutatea nu are legatura cu aptitudinea medicala de a zbura! Poti sa ai 200 de kg si sa treci testele medicale.

Ciprian Birtea

06.07.2015 23:16

Ba are! Dacă ești gras, ești și hipertensiv, ar dacă ești hipertensiv NU EȘTI ÎN NICI UN CAZ apt de zbor. Trebuie să ai tensiune 120/70 mmHg ca să fii aviator, ori dacă ești gras nu ai cum să ai o asemenea tensiune.

Vasile

26.12.2014 15:03

Dacă ar fi și probe materiale ,o înregistrare video ceva ca să nu mai avem dubii !

sali negiat

26.12.2014 18:52

... aceste modalități de a folosi elicopterul se confirmă : dovezile sunt date de martorii oculari care au văzut că elicopterul zbura foarte jos şi şi pur şi simplu a aterizat în apă ... e posibil că zbura foarte jos să facă valuri impresionante ... şi fiind foarte jos nu s-a mai putut ridica şi a intrat în apă ...

Clubul cretinilor

27.12.2014 12:37
Esti mare bou sali negiat "fiind foarte jos nu s-a mai putut ridica şi a intrat în apă". Nu trebuie sa ai conustinte aeronautice ca sa-ti dai seama ca ce ai spus tu e o aberatie si ca te-ai facut de tot rahatul. Dute si mai studiaza un pic trecerea de pietoni si lasa aviatia pe seama altora. 

Adauga comentariu