Liviu,Ce spui tu in acest articol suna groaznic, insa si eu m-am intrebat de ce s-a prabusit, cand circumstantele pareau bune. Mai ales m-am intrebat ce cauta elicopterul deasupra lacului cand traseul lui era prin alta parte... Asa cum spui, niciun raport oficial nu ne va spune adevarul. Doar daca, dupa ce a fost votat 'lucrul bine facut', nu se vor decide sa il faca bine, in sfarsit. Eu nu cred asta, desi e timpul pentru constiinta si adevar, de mult deja...
Nu o sa spuna nimeni nici ce s-a intamplat in Apuseni. Cu un ”erou” de 140 kg cu certificat medical pentru zbor luat pe naspa, cu o eroina care era acolo doar ca se cordea cu alt erou, cu un lant de evenimente care implica si trafic de organe. Avem nevoie de eroi... Si daca nu avem, ne construim singuri. Din ce avem... un pic de noroi, un pic de scuipat, amestecam bine si iese EROUL. Nasol la prima ploaie, cand totul se topeste :(
Corect! Cred ca daca am cunoaste purul adevar despre toate situatiile din tara (nu ce ne baga pe gat mass-media), nu ne-ar ajunge toate lamaile din lume...
Sigur ca doare adevarul ....multi prefera sa fie mintiti frumos decat sa afle adevarul ....problema este a lor ....doar ca nu trebuie sa-i jigneasca pe cei care spun adevarul....
Ai fost acolo ? comentezi in necunostinta. Hai sa facem comentarii, sa fim pe net !! De ce daca ai un accident, ajunge salvarea dupa 2 ore, romatsa nu vede avioane? Daca un terorist venea in bucuresti cu avionul si lansa ceva, il cauta dupa 2 ore, ajungea in germania si mai departe
roaga-te sa nu ajungi sa te rogi sa ajunga cineva in moarte cerebrala ca sa beneficiezi si tu de ”traficul ”ala de organe...cati inteligenti mai sunt in tara asta.......
sau.....roaga-te tu sa nu ajungi sa fii declarat in moarte cerebrala care de fapt inseamna ca NU esti mort !!! si sa vina doctorii care salveazavieti, sa te OMOARE pentru traficul de organe de care era vorba !!!! atentie daca vreti sa fiti donatori pe cardul de sanatate !
Stii ce e funny ? Omul ala chiar era in moarte cerebrala. O ruda apropiata mie a asistat la prelevare. Restul ... nu pot garanta. You die as a hero or live long enough to become the villan. Teribilismul se intalneste si la cei mai intelepti si experimentati oameni in orice domeniu.
Nu cred ca aveti dreptul sa-i criticati pe cei ce salveaza vieti. Decat sa carcotiti atat mai bine v-ati vedea de treaba asta daca treaba voastra nu este sa discreditati niste oameni care fac multe pentru semenii lor
Este adevărat! Mentalitatea unor piloți(majoritatea proveniți din mediul militar) este una teribilistă și nonconformistă, mai ales dacă ajung înt-un mediu ,,civil,, unde sunt rapid idolatrizați pentru abilitățile lor. Păcatul trufiei mușcă rău! am întâlnit asemenea feniomene deseori în cariera mea de inginer în aeronautica militară, unde am participat de câteva ori la anchete privind catastrofele de aviație. Adevărul se afla întotdeauna dar nu era comunicat, nici chiar în mediul militar(atunci când era vorba de o greșeală de pilotaj), decât într-un cerc restrâns de persoane interesate. În rest se vehicula o versiune care dădea vina pe condițiile meteorologice, pe starea de sănătate sau pe starea tehnică a aeronavei. Rezonul era că dacă se spunea explicit că pilotul este singurul vinovat, ar fi urmat ca familia decedatului pilot să nu beneficieze de pensie de urmaș etc... așa că deși mulți cunoșteau adevărul nimeni nu se revolota împotriva versiunii ,,oficiale,, lucru relativ de înțeles... Totuși deși se mergea deseori pe versiunea unei deficiențe tehnice, nu se luau măsuri împotriva personalului tehnic deoarece se știa în mod tacit că acesta nu este vinovat, aspect destul de grăitor asupra concluziei finale. Se invocau condițiile meteorologice atunci când situația meteo variabilă o permitea... Totul depindea de șeful comisiei de anchetă și de modul în care acesta considera că trebuie comunicat rezultatul. Se urmărea totuși disculparea pilotului(echipajului) în măsura în care să nu fie afectate legal drepturile urmașilor.
De ce? Doar pentru ca tu faci parte din cei ce-si vad de "treaba" lor fara sa le pese de vre-un adevar,trebuie ca toti ceilalti sa faca la fel??? Din d-alde tine prolifereaza misticismul religios,ca tu nu-ti pui intrebari!! Lasa-i pe cei care isi pun intrebari sa o faca in continuare,asa apar si raspunsuri! Chiar daca ele,raspunsurile,sunt neplacute pentru tine!!
cine avea 140 kg ? Adi Iovan ???? Vorbesti in necunostinta de cauza si ca multi altii, imprastii cu kkt pe altcineva, dar in primul rand ar trebui sa te uiti in oglinda si sa mergi sa faci un dus !!!
Ba are! Dacă ești gras, ești și hipertensiv, ar dacă ești hipertensiv NU EȘTI ÎN NICI UN CAZ apt de zbor. Trebuie să ai tensiune 120/70 mmHg ca să fii aviator, ori dacă ești gras nu ai cum să ai o asemenea tensiune.
... aceste modalități de a folosi elicopterul se confirmă : dovezile sunt date de martorii oculari care au văzut că elicopterul zbura foarte jos şi şi pur şi simplu a aterizat în apă ... e posibil că zbura foarte jos să facă valuri impresionante ... şi fiind foarte jos nu s-a mai putut ridica şi a intrat în apă ...
Esti mare bou sali negiat "fiind foarte jos nu s-a mai putut ridica şi a intrat în apă". Nu trebuie sa ai conustinte aeronautice ca sa-ti dai seama ca ce ai spus tu e o aberatie si ca te-ai facut de tot rahatul. Dute si mai studiaza un pic trecerea de pietoni si lasa aviatia pe seama altora.
Comentarii
Mariana
26.12.2014 10:58Liviu,Ce spui tu in acest articol suna groaznic, insa si eu m-am intrebat de ce s-a prabusit, cand circumstantele pareau bune. Mai ales m-am intrebat ce cauta elicopterul deasupra lacului cand traseul lui era prin alta parte... Asa cum spui, niciun raport oficial nu ne va spune adevarul. Doar daca, dupa ce a fost votat 'lucrul bine facut', nu se vor decide sa il faca bine, in sfarsit. Eu nu cred asta, desi e timpul pentru constiinta si adevar, de mult deja...
Sfarsitorul
26.12.2014 12:10Nu o sa spuna nimeni nici ce s-a intamplat in Apuseni. Cu un ”erou” de 140 kg cu certificat medical pentru zbor luat pe naspa, cu o eroina care era acolo doar ca se cordea cu alt erou, cu un lant de evenimente care implica si trafic de organe. Avem nevoie de eroi... Si daca nu avem, ne construim singuri. Din ce avem... un pic de noroi, un pic de scuipat, amestecam bine si iese EROUL. Nasol la prima ploaie, cand totul se topeste :(
ducu vergil
26.12.2014 21:45Esti un cretin.
Sara
27.12.2014 10:34Cretin sadea!
joni_cv
27.12.2014 20:33Va doare adevarul? Nu mai jigniti oamenii cate nu au parerile voastre!
Regina
28.12.2014 15:56Corect! Cred ca daca am cunoaste purul adevar despre toate situatiile din tara (nu ce ne baga pe gat mass-media), nu ne-ar ajunge toate lamaile din lume...
vasilasm
10.01.2015 19:36Sigur ca doare adevarul ....multi prefera sa fie mintiti frumos decat sa afle adevarul ....problema este a lor ....doar ca nu trebuie sa-i jigneasca pe cei care spun adevarul....
andre
31.12.2014 12:34Nu e cretin esti tu prea prost. Chiar asa s a intamplat !!!!
BOGDAN
24.01.2015 17:43Ai fost acolo ? comentezi in necunostinta. Hai sa facem comentarii, sa fim pe net !! De ce daca ai un accident, ajunge salvarea dupa 2 ore, romatsa nu vede avioane? Daca un terorist venea in bucuresti cu avionul si lansa ceva, il cauta dupa 2 ore, ajungea in germania si mai departe
eu
26.12.2014 22:58roaga-te sa nu ajungi sa te rogi sa ajunga cineva in moarte cerebrala ca sa beneficiezi si tu de ”traficul ”ala de organe...cati inteligenti mai sunt in tara asta.......
cornel
27.12.2014 21:22sau.....roaga-te tu sa nu ajungi sa fii declarat in moarte cerebrala care de fapt inseamna ca NU esti mort !!! si sa vina doctorii care salveazavieti, sa te OMOARE pentru traficul de organe de care era vorba !!!! atentie daca vreti sa fiti donatori pe cardul de sanatate !
ionionion
30.12.2014 11:45Stii ce e funny ? Omul ala chiar era in moarte cerebrala. O ruda apropiata mie a asistat la prelevare. Restul ... nu pot garanta. You die as a hero or live long enough to become the villan. Teribilismul se intalneste si la cei mai intelepti si experimentati oameni in orice domeniu.
Maria
27.12.2014 00:42Nu cred ca aveti dreptul sa-i criticati pe cei ce salveaza vieti. Decat sa carcotiti atat mai bine v-ati vedea de treaba asta daca treaba voastra nu este sa discreditati niste oameni care fac multe pentru semenii lor
Mos Craciun
27.12.2014 15:37Chiar daca se joaca cu viata altora?
o romanca
27.12.2014 16:58ada
27.12.2014 16:50Si daca in elicopter era un membru al familiei tale in momentul respectiv, la fel ai fi gandit??
PEACEMAKER
12.09.2016 13:29Este adevărat! Mentalitatea unor piloți(majoritatea proveniți din mediul militar) este una teribilistă și nonconformistă, mai ales dacă ajung înt-un mediu ,,civil,, unde sunt rapid idolatrizați pentru abilitățile lor. Păcatul trufiei mușcă rău! am întâlnit asemenea feniomene deseori în cariera mea de inginer în aeronautica militară, unde am participat de câteva ori la anchete privind catastrofele de aviație. Adevărul se afla întotdeauna dar nu era comunicat, nici chiar în mediul militar(atunci când era vorba de o greșeală de pilotaj), decât într-un cerc restrâns de persoane interesate. În rest se vehicula o versiune care dădea vina pe condițiile meteorologice, pe starea de sănătate sau pe starea tehnică a aeronavei. Rezonul era că dacă se spunea explicit că pilotul este singurul vinovat, ar fi urmat ca familia decedatului pilot să nu beneficieze de pensie de urmaș etc... așa că deși mulți cunoșteau adevărul nimeni nu se revolota împotriva versiunii ,,oficiale,, lucru relativ de înțeles... Totuși deși se mergea deseori pe versiunea unei deficiențe tehnice, nu se luau măsuri împotriva personalului tehnic deoarece se știa în mod tacit că acesta nu este vinovat, aspect destul de grăitor asupra concluziei finale. Se invocau condițiile meteorologice atunci când situația meteo variabilă o permitea... Totul depindea de șeful comisiei de anchetă și de modul în care acesta considera că trebuie comunicat rezultatul. Se urmărea totuși disculparea pilotului(echipajului) în măsura în care să nu fie afectate legal drepturile urmașilor.
mihaitza
28.12.2014 20:13doar eu
29.12.2014 09:03Din cauza unor oameni ca tine Maria se minte atât. Va este frica sa aflati adevărul.
Gostia
27.12.2014 02:41Esti un idiot.
Dan
27.12.2014 10:06cine avea 140 kg ? Adi Iovan ???? Vorbesti in necunostinta de cauza si ca multi altii, imprastii cu kkt pe altcineva, dar in primul rand ar trebui sa te uiti in oglinda si sa mergi sa faci un dus !!!
Inviolenceviolet
27.12.2014 10:27Subliniez si adaug, esti un cretin si un bou cat casa!
G
27.12.2014 15:14Perfect de acord cu tine!
dumitrescu
29.12.2014 12:19purul adevar in ambele cazuri
Michel
04.01.2015 12:51Ba cretinule !sunt foarte curios cu ce te ocupi....dupa iq pari traficant de masini la mana a doua eventual inmatriculate pe Bulgaria ...retardatule !
Darius Popa
13.01.2015 16:36Greutatea nu are legatura cu aptitudinea medicala de a zbura! Poti sa ai 200 de kg si sa treci testele medicale.
Ciprian Birtea
06.07.2015 23:16Ba are! Dacă ești gras, ești și hipertensiv, ar dacă ești hipertensiv NU EȘTI ÎN NICI UN CAZ apt de zbor. Trebuie să ai tensiune 120/70 mmHg ca să fii aviator, ori dacă ești gras nu ai cum să ai o asemenea tensiune.
Vasile
26.12.2014 15:03Dacă ar fi și probe materiale ,o înregistrare video ceva ca să nu mai avem dubii !
sali negiat
26.12.2014 18:52... aceste modalități de a folosi elicopterul se confirmă : dovezile sunt date de martorii oculari care au văzut că elicopterul zbura foarte jos şi şi pur şi simplu a aterizat în apă ... e posibil că zbura foarte jos să facă valuri impresionante ... şi fiind foarte jos nu s-a mai putut ridica şi a intrat în apă ...
Clubul cretinilor
27.12.2014 12:37