Darea în folosință a noului ansamblu imobiliar Platinia va crea un infern în trafic în zona fostei Fabrici de Bere. Emil Boc le recomandă clujenilor, în bătaie de joc, să circule cu bicicleta!

Comentarii

razvan

26.01.2017 17:11

O sa fie bine...ca sa nu fie rau :)

dobre ioan

27.01.2017 09:29

Hai sa fim putin seriosi, si sa dam cu noroi cand e cazul si unde e cazul.320 de apartamente, 2 nivele subterane de parcare, unde nu cred ca intra 320 de masini, poate nici jumatate.Cele 2 nivele de mall vor fi un fel de Sora, poate putin mai mare. Cine merge la Sora cu masina? Si unde lasa masina? Pe unde apuca, prin zona centrala, ca aia de la Sora nu au nici un loc de parcare pentru clienti.Asa ca magazinele care au acolo spatiu vor avea o mica surpriza legata de accesul clientilor.Iar cei care locuiesc in acel bloc, au statia de autobuz foarte aproape, pot merge spre centru foarte usor, iar pe partea cealalta, spre Plopilor, se ajunge la tramvai, daca vor sa ajunga la gara sau pe Muncii.Asa ca faza cu iesitul masinilor e umflata. Hai sa vedem cati incearca dimineata sa iasa de pe strada Campului, sau Mehedinti, si sa vedeti cat se sta acolo. Si care nu au alternativa ca pot iesi pe acolo sau pe dincolo, sau cu autobuzul, care merge in aceeasi coloana cu masinile.Daca prelungesc cei de la Platinia strada Otetului pana in Calea Motilor, atunci vor putea pleca toti spre Manastur, si la semaforul de la USAMV vor intoarce spre centru.Cel mult ar putea sa le faca un semafor sincronizat cu celelalte 2 din zona, si sa iasa de acolo atat cit apuca.Acuma toti construiesc in draci case si blocuri, si apoi primaria trebuie sa le faca acces facil. Poate ar trebui sa se faca invers, sa ii oblige primaria sa rezolve accesul, si dupa ce accesul este rezolvat, sa primeasca aprobare de constructie. Oare cei de la Platinia ar mai fi fost asa de fericiti sa procedeze in acest sens?Cei care isi cumpara apartamente in acel bloc trebuie sa tina seama de acest lucru, ca probabil vor iesi greu de acolo cu masina, si sa plateasca in cunostinta de cauza pretul.

Ioana I

30.03.2017 22:08

Stimate domn, aveti perfecta dreptate in tot ceea ce spuneti , dar vorbiti fara sa fiti suficient de bine informat. Eu sunt unul dintre cei care au cumparat un apartament la Platinia.Cei de la Platinia au cedat 3000 mp din teren si au facut drumul ce leaga Calea Manastur de strada Otetului. Investitia Platinia cu acest drum in jur de 1 mil euro daca calculam si pretul terenului cedat. Primaria a conditionat autorizatia de construire de realizarea acestui drum pe cheltuiala investitorului si cedarea acestuia la finalizare municipalitatii . Lucru care s-a si intamplat.Stiu asta, deoarece am vazut cf-urile si dezmembrarile aferente, contractul de vanzare cumparare al terenului, hotarari AGA, etc, cand am semnat antecontractul, erau toate anexe la actul semnat.Timp de 2 ani cat a durat constructia trebuia gasita o solutie de reglementare a intersectiei ( semafor, sens giratoriu nu incape desi Platinia ar fi fost dispusa sa il faca , dar asta insemna sa faca Primaria exproprieri, etc). Astia de la Platinia ne-au explicat situatia drumului de la inceput si incertitudinea intersectiei si a sensurilor de circulatie. Locuri de parcare sunt peste 500. Drumul facut de Platinia , in proiectul viitor al Primariei , trebuie sa lege Calea Manastur de Uzinei Electrice, este un proiect pe termen lung , dar si aici sunt necesare exproprieri si continuarea drumului inceput de Platinia . Deci nu este o zona care nu are solutii. Doar ca aceste solutii implica o perioada lunga de realizare. 80% din drum e facut de Platinia, sa speram ca diferenta de 20% ramasa nu va dura mai mult de 10 ani :), desi cand spui Primarie si exproprieri in aceeasi propozitie te gandesti deja ca vei fi la pensie si vei avea tot timpul din lume sa circuli pe jos( asta daca te mai tin picioarele ). Intre timp mi-am luat bicicleta :) ca nu trebuie sa imi car sacosele de cumparaturi decat pana in lift si din lift direct in apartament.Tot ajung eu pe undeva cu ea in parc:)

Ghita

27.01.2017 09:59

Accesul spre Calea Motilor se va rezolva probabil la fel ca cel din Gradini Manastur, care are mult mai multe apartamente. Ideea cu bicicleta mi se pare geniala. Solutia pentru a inchide definitiv gura carcotasilor este interzicerea accesului auto in centrul orasului. De fapt mai exista o solutie; daramarea tuturor cladirilor (noi si vechi) si realizarea unui bulevard cu sase benzi pe sens din Gilau pana in Gherla.

mihai

28.01.2017 09:56

asta cu bulevardul cu 6 benzi pe sens din gilau pana in gherla ar fi o treaba excelenta, zic eu. fara bascalie

Xtro

28.01.2017 03:22

Unul din argumentele pentru care fabrica de bere Ursus a fost mutata de acolo, zicea directorul Buzoianu, a fost ca traficul camioanelor cu materie prima si bere ar fi devenit deranjant pentru o zona centrala a unei metropole, fiind de neconceput sa mai ai industrie in mijlocul oraselor. Si apoi primaria a acordat cu nonsalanta toate avizele pentru 320 vehicole + vizitatorii mini-mall-ului. As propune sa iasa pe Plopilor si Cosbuc dar e mai rau sa plimbi 320 masini pe strazi inguste decat sa-i lasi sa iasa de pe 3 benzi de-odata timp de 30 secunde la 4 minute, direct in axul E-V.... Si as vrea sa stiu a cui semnaturi sunt pe autorizatii, spagarii sa fie pensionati si obligati sa viziteze mini-mall-ul zilnic...

Mimi

31.01.2017 08:12

Nu Buzoianu a zis asta ci legea....dar asa ca o teorie a conspirației... :Ghici cine este bun prieten cu Buzoianu!???

razvan

28.01.2017 07:45

Inca sunt multi care is cu boc, dar in orice caz e inca primar. Cred ca situatiunea e inca ok, si se poate si mai mult (rau)...cutitu nu a ajuns la os dar e in directia buna...Sa vedem in 10 ani.

gogu de centru

28.01.2017 21:46

Nu cereti Piticului atomic mai mult decat il duce "procesorul". El si caricaturile din primarie sunt doar niste " coldea, kovesi, etc" alesi de sistem sa fie prin constructie, LIMITATI! Apropo, cine-i proprietarul ansamblului de locuinte?

Bogdan

31.01.2017 22:20

La fel se construiește un monstru de bloc lângă Grand hotel Italia cu 1000 de apartamente parcă în condițiile în care Bună Ziua e deja blocată de trafic și spre Calea Turzii și spre Gheorgheni zilnic. Oare cine da autorizațiile astea de construcție aberante? Nu primăria cumva? Dacă ii limita și la fabrica de bere la P+1,2 ieșeau câteva apartamente. Sau mai simplu case unifamiliale, ieșeau vreo 4-5 mașini pe zi de acolo.

B

01.02.2017 23:13
Sanatate nenea Boc si finul Tise...cu groapa de gunoi cum stam?.... cu fluidizarea traficului??? la ce ora mergeti la lucru?pe unde? Aaa cu bicicleta?.....In fine ...lucrati inca la rezolvarea acestor probleme..."ai bun"...am o casa la tara...am copilarit acolo si mi e drag sa merg la tara....drumul e rau...nu e zona rachitele din pacate...dar e judetul cluj!!!in fine lucrati si la asta..ăă, stiti-mie a mi place sportul-eu m am nascut si maturizat in alb- negru...fotbal, basket, handball, volei...adica a ti adus atitea firme mari la cluj si nu a ti gasit sponsor pt u ?? Aaa-lucrati si la asta!!!!!ce tare!!nu santeti la guvernare-a ti fost!!!centura gilau -cluj? -asteptam bani de la guvernare!!!serios? Asteptam....si voi? ...in fine ...se lucreaza....aaaa- londra - 30 de lire taxa pt a circula prin centru orasului, Budapesta si Praga- prin centru orasului circula doar euro5 si 6...Paris -o zi masini cu numere pare iar in urmatoarea zi -impare!!!!noi, noi aia care vroiam sa fim capitala eur0opeana!!!noi...pauza!Le rezolvI matale astea cu finul Tise.... Nenea Boc si Tise, eu plec iar din tara, ca nu am avut multi bani si mi am luat apartament in Floresti, o sa l schimb...vin mai aproape de matale...sotia si fetita ramin acasa( are doar 1 an)...stai linistit- am platit impozitul la masina, Cass pt sotie am platit ( 828 ron)( cu noi le salarii mai tre sa dau ceva)...Intrebare-""" voua vi greu?"""

Adauga comentariu