Rautacisme

Cum se spune corect: Iran sau Irak? Aegon sau Ego?

“Aegon sustine Capitala Culturala a Tineretului 2015”. Da, ati vazut bine, asa scrie pe un panou imens de langa E60, in apropiere de Cluj-Napoca. Ce conteaza ca e Capitala Europeana a Tineretului? Pentru un brand ce se crede in top 10 in lume pana si autosuficienta ajunge sa fie motiv de lauda.

Nu suntem rai, e posibil ca Aegon sa fi gandit in avans, asa cum isi incurajeaza si clientii, sa se gandeasca la pensie si sa faca economii. De ce sa mai schimbe panoul peste vreo sase ani, cand poate Clujul va deveni Capitala Culturala Europeana?

De asemenea, mai exista o posibilitate. Aegon a subliniat recent, intr-o postare pe Facebook, ca avem doua tipuri de gandire: una rapida si una lenta. Oare pe care au folosit-o la aceasta campanie?  Avand in vedere ca panoul e amplasat cel putin de cateva luni, fara ca Aegon sa schiteze cel mai mic gest de remediere a acestei gafe, e evident ca s-a folosit gandirea lenta. Sau era latenta?

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *