Cum isi bate joc RDS&RCS de abonatii de buna credinta

“Clientul nostru, stapanul nostru” e o sintagma de care nu mai tine nimeni cont, desi acesta ar trebui, cel putin teoretic, sa fie detaliul care face diferenta intre doua companii similare din punctul de vedere al serviciilor ori bunurilor comercializate. Drepturile clientului nu mai exista nici macar atunci cand o companie greseste si, culmea, recunoaste ca a gresit. Tot platitorul este nevoit sa scoata bani din buzunar, daca se poate si in avans, pentru a repara ignoranta furnizorului de servicii.

I s-a intamplat unui clujean, care, desi si-a platit toate facturile la timp, a ramas fara internet pentru ca o angajata a furnizorului de date i-a emis, din greseala, factura dubla. Nu a mai contat ca omul si-a platit la timp factura pentru luna in curs. Pentru ca nu a “reparat” si greseala angajatei si nu a platit, in avans, suma pentru luna viitoare, deja facturata, i-a fost sistat serviciul.

“Am sunat la customer service, sa le spun ca au gresit, ca eu sunt platitor de incredere si ca am achitat factura pe luna in curs. Au recunoscut ca a fost vina unei angajate RDS&RCS, ca ea a emis o factura dubla, dar atat”, povesteste Razvan Alexandru, clujeanul care s-a trezit fara internet si cu o datorie la RDS&RCS, fara sa poata contesta in vreun fel procedura.

Omul spune ca plateste, in mod regulat, 87 de lei pe luna pentru serviciile de internet. De data aceasta, insa, suma pe care trebuia sa o plateasca a fost de 156 de lei, adica si factura pe luna noiembrie.

“Am vorbit cu un anume Vlad Mihaestean, care mi-a zis ca imi dau drumul la internet doar daca promit ca maine platesc si restul facturii emise eronat. Asa ceva nu exista! De ce sa platesc eu pentru greseala lor”, se revolta omul, pe buna dreptate.

Acesta mai spune ca reprezentantii RDS&RCS, desi isi recunosc greseala si spun ca urmatoarea factura va fi pentru 0 lei, se incapataneaza sa ii tina suspendat abonamentul de internet, pana cand acesta va achita si restul facturii emise deja in mod gresit. Omul este hotarat sa apeleze la Oficiul Judetean pentru Protectia Cosumatorului pentru a-si rezolva problema cu furnizorul de internet si spune ca va renunta definitiv la serviciile RDS&RCS.

Reprezentantii RDS&RCS nu au putut oferi un punct de vedere vizavi de situatia prezenta pentru ca “purtatorul de cuvant este plecat din localitate si nu poate fi contactat. Incercati saptamana viitoare”.

sursa foto: ziuadecj.realitatea.net

Comentarii

Mihaela

17.10.2014 13:52

...aceasta firma incheie abonamente(practic prostesc clientii sa vina la ei) si nu au echipamente pt a le instala serviciile.....clientii sunt trimisi cand la caserie cand acasa sa stepte echipa care nu mai vinenesimtire crasa.....dar nimeni nu se sesizeaza

alex

17.10.2014 14:14

Buna poza aveti la articol ! Se vede iQuest si UPC ! =))

Lolipop

17.10.2014 14:50

Minciuni. Nu exista internet de 87 lei la RDS.

claudiu

17.10.2014 15:51

am patit si eu la fel; mi-au emis factura pt televizor desi era suspensat serviciul si m-au pus sa platesc iar luna viitoare mi-au scazut din factura. nu am inteles de ce s-a emis factura pt televizor pt ca atunci cand l-am suspendat tipa de la RDS a modificat suspendarea si in calculator.cand le-am zis la ghiseu ca nu vreau sa platesc mi-au spus ca nu se mai poate si luna viitoare platesc mai putin.

zoli de la morga

17.10.2014 16:19

Cucoana Adina Fartusnic - ai verificat la sursa inainte de posta maretul articol defaimator ?Nici 1% nu corespunde cu realitateaSa traiesti, poate-nveti m.s.rie!

Cici si Piticii

17.10.2014 22:00

Articol rautacios. Si fals. Angajatii nu emit facturi. Daca asta credeti ca face un mare operator care are milioane de abonati, inseamna ca nu v-ati facut temele d-lor jurnalisti. Probabil ca persoana a cerut rezilierea unui serviciu dar a cerut-o dupa ce s-a emis factura pe luna urmatoare. Nu a platit factura si a fost deconectat. Trebuia sa o plateasca pentru ca tot ce era peste valoarea serviciilor ramase i s-ar fi scazut automat din valoarea facturii pe urmatoarea luna. Aceste conditii le are orice operator telecom.

claudiu

19.10.2014 08:42

exact,niste gunoaie,daca ai nevoie de serviciie lor tre sa mergi la ei stai 2-3 ore la rand si zic ca o sa iti trimita pe cinea sa iti instaleze serviciiile,stai 2 saptamani si nu te anunta nimeni daca vine mai vin sau nu,in cele din urma vin 2 boscheti,iti rascolesc casa iti fac guri in parchet si in pereti,iti lasa cablurile de te impiedici de ele.Daca se intampla sa ai vreo defectiune iti vin iar dupa 2 saptamani,iar daca vrei sa renunti la ei tre sa mergi iar la ei sa stai iar vreo 2-3 ore la coada sa faci cerere de deconectare ,complet niste nesimtiti

han

21.10.2014 08:29

Esti varza, em am cele trei servicii( tv, telefonie, fixa si internet) si platesc 69 lei, deci omul cu siguranta are in plus si alte optiuni cu siguranta .Problema este cat se poate de adevarata cu indolentii astia de la RDS.Ce sa mai vobim de fidelizarea clientilor, care si-au depasit demult perioada contractuala .Niste oferte de bataie de joc, vis-a-vis de ofertele de atragere clienti noi.Aviz voua celor care urmeaza sa fiti prinsi in plasa .

Adauga comentariu