Cum arata Clujul in analiza echipei care face strategia municipiului pentru 2014-2020

Comentarii

Strategia de ma...

19.11.2013 18:26

[...] Strategia municipiului Cluj-Napoca pentru perioada 2014-2020 pare sa se contureze, asta in conditiile in care mai este o luna si jumatate pana la finalul anului, cand si strategia ar trebui sa fie gata. Echipa care se ocupa de partea de marketing din strategie a publicat pe site prioritatile si recomandarile pentru urmatorii sase ani.  Astfel Rodica M. Candea, cercetator al Universitatii Tehnice, alaturi de Andrei Tiganas de la Vitrina Advertising, sociologul Ioan Hosu si lectorul dr. Radu Cocean de la Facultatea de Stiinte Economice si Gestiunea Afacerilor a Universitatii Babes-Bolyai sunt cei care au elaborat masurile pentru imbunatatirea marketingului teritorial al Clujului. [...]

clujean

16.11.2013 00:23

pai daca textul e scris de studentele la Stiinte Politice, cum voiai sa fie? doar nu confunzi intelectualii cu politrucii, wtf :)))

Adauga comentariu