Eveniment

Coronavirus: două mari lanțuri de magazine își suspendă temporar activitatea

Două mari lanțuri de magazine, prezente pe piața din România, au anunțat recent suspendarea temporară a activității din cauza răspândirii infecțiilor cu COVID-19. Astfel o parte dintre serviciile oferite clienților vor fi acoperite în regim online.

„Am decis să închidem temporar toate magazinele, începând cu data de 23 martie. Dorim sa fim mai responsabili și preventivi pentru a ajuta la ținerea sub control a răspândirii virusului”, informa recent echipa Leroy Merlin România pe pagina sa de socializare.

Recent, retailerul francez de materiale de construcții și amenajări interioare Leroy Merlin a anunțat închiderea temporară a tuturor magazinelor din România.

Rețeaua Leroy Merlin din România include 17 unități cu peste 2.000 de angajați, în București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea, notează profit.ro Leroy Merlin deține aproape 500 de magazine în 13 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud.

Retailerul de bricolaj este prezent pe piața românească din 2011, când a deschis primul magazin, în Chitila. Francezii au preluat 15 magazine bauMax în 2014. Leroy Merlin își dispută piața românească de distribuție a materialelor de construcții și bricolaj cu trei companii autohtone (Dedeman, Arabesque și Ambient), plus alte patru multinaționale – Praktiker, Kingfisher (a cumpărat Bricostore), Mr. Bricolage și Hornbach.

Lanțul de magazine Pepco își închide toate punctele de desfacere din țară

sursa captură: moneybuzz.ro

Și lanțul de magazine de tip discount Pepco, prezent în România cu 200 de centre comerciale, a anunțat că închide, temporar, toate magazinele din România. Pepco, retailer prezent în România de la finele anului 2014, operează o rețea de 1.600 de magazine, din care circa 200 în România, unde are aproape 2.600 de angajați.

Afacerile Pepco România au urcat la peste 1 miliard de lei în 2018, de la aproximativ 660 milioane de lei în 2017. Compania a obținut un profit net de 118,4 milioane de lei, față de un câștig de 95,4 milioane de lei în anul precedent, notează profit.ro

Pe lângă România, Pepco este prezent în Polonia, Letonia, Estonia, Croația, Lituania, Ungaria, Cehia, Slovacia și Bulgaria, piață pe care a intrat la începutul anului trecut.

 

 

 

 

featured image: leroymerlin.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *