In vizor

Consiliul Judeţean organizează o nouă licitaţie pentru Centrul (nefuncţional) de Management Integrat al Deşeurilor

Consiliul Judeţean Cluj a anunţat demararea lucrărilor de execuţie a Centrului de Management Integrat al Deşeurilor (CMID) în luna martie 2012, durata construcţiei fiind iniţial de 14 luni. La aproape 5 ani de la prima cupă de excavator, CMID-ul nu doar că nu este funcţional, dar continuă să înghită sume considerabile de la bugetul local. Ultima găselniţă în materie de scurgere a banului public este noua licitaţie organizată de CJ Cluj privind asigurarea pazei obiectivului. 

Nu mai este o noutate faptul că Centrul de Management Integrat  al Deşeurilor, pe care de aproape 5 ani de zile Consiliul Judeţean Cluj se chinuie să îl finalizeze, provoacă mari pierderi financiare primăriilor din judeţ şi multe probleme privind găsirea de soluţii pentru depozitarea gunoaielor.  Pe lângă aceste aspecte, CMID-ul continuă să înghită resurse financiare de la buget, asemeni unei gaure negre. Recent, instituţia judeţeană a demarat o nouă procedură de achiziţie directă, de această dată  pentru servicii de pază a obiectivului nefinalizat. 

Multă lume va întreba ce trebuie păzit pe terenul de 64 de hectare. Răspunul funcţionarilor judeţeni poate fi  unul cât de poate de simplu. Trebuie păzite utilajele de la staţia de tratare mecano-biologică a deşeurilor biodegradabile şi de la staţia de sortare a deşeurilor reciclabile, precum şi  infrastructura adiacentă. Pentru aceste servicii de pază, instituţia judeţeană estimează că va plăti 255.304 de lei fără TVA, adică aproximativ 50.000 de euro. 

Achiziţie prin care să se realizeze asigurarea pazei, protecţia şi supravegherea amplasamentului obiectivului de investiţii: Centrul de Management Integrat al Deşeurilor, conform cerinţelor din documentaţia de atribuire disponibilă pe site-ul CJ Cluj. Valoarea totală estimată a contractului se servicii prin care să se realizeze asigurarea pazei, protecţia şi supravegherea amplasamentului este de 225.304,8 lei fără TVA

Potrivit anunţului, serviciile vor fi achiziţionate prin intermediul SEAP, iar printre condiţii este ca firmele interesate să îşi înregistreze oferta în catalogul electronic e-licitaţie.ro. Totodată,  ofertele trebuie transmise concomitent şi pe e-mail la serviciul de achiziţii. Termenul limită al depunerii ofertelor este luni, 12 decembrie.  

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *