Consiliul Județean investește mii de euro în promovarea zonelor turistice din județ, dar nu e în stare să repare drumurile jalnice pe care se ajunge în acele zone turistice

Ne-am obișnuit deja ca cea mai importantă instituție județeană, Consiliul Județean să arunce banii pe orice nimic. Consiliul Județean achiziționează servicii și produse de mii de euro prin care vrea sa promoveze ceea ce nu are județul: drumuri asfaltate, clădiri renovate, stațiuni turistice inexistente... s.a.m.d

Bomba lansată de aceasta dată potrivit caietului de sarcini este un stand personalizat de informare turistică care a costat 9.500 de euro (fără TVA).  Potrivit caietului de sarcini acest stand este necesar în evidențierea simultană a identității destinației turistice și activității de profil desfășurate de serviciul „Centrul Național de Informare și Promovare Turistică Cluj”.

Să vedem ce „promovează” acest Centru Național de Informare și Promovare Turistică, sponsorizat din banul public.

În primul rând, se laudă cu atracțiile naturale din județ. Într-adevăr, jos pălăria pentru frumusețea naturii. Dar... de miseria care umbrește frumosul cine răspunde? Gunoaiele lăsate de ani pe malul lacului Tarnița cine le adună?

După aceea provomează stațiunile turistice și campingul. Pe site se vorbește de Beliș, Fântânele, Tarnița, Băisoara, Făget ș.a.m.d. Dar cum ajung turiștii la destinație? Drumurile din județul Cluj care duc spre stațiuni sunt de-a dreptul îngrozitoare. Dacă localnicii care sunt obișnuiți cu mizeria pe care Consiliul Județean îi lasă să circule, au ajuns la capătul răbdării, ce impresie vor avea turiști? Sau le despăgubiți voi pagubele, ca doar sunt destui bani publici.

Recomandăm Consiliului Județean și Centrului Național de Informare și Promovare Turistică să arunce un ochi spre dezvoltarea și promovarea turistică a orașului Oradea.

 

Adauga comentariu