Din oras

Consiliul Judetean cauta o firma care sa supervizeze lucrarile neterminate din proiectul CMID

Consiliul Judetean Cluj scoate la licitatie un nou contract in cadrul investitiei din Feleacu – Centrul de Management Integrat al Deseurilor. Este vorba de servicii de supervizare a contractelor de lucrari pentru construirea gropii ecologice a judetului, evaluate la aproape un milion de euro.

Institutia cauta un operator economic care sa ofere asistenta tehnica sub forma serviciilor de supervizare pentru implementarea Sistemului de Management Integrat al Deseurilor din judetul Cluj. Mai exact, firma castigatoare va avea obligatia sa supervizeze si sa coordoneze finalizarea lucrarilor si furnizarea de echipamente, pentru construirea gropii ecologice din Feleacu.

Pentru finalizarea proiectului este nevoie de mai multe lucrari si un numar total de opt contracte de prestari servicii, cu diferite termene de finalizare: construirea  Celulei de depozitare si Zona Administrativa din cadrul Centrului de Management Integrat al Deseurilor ( termen de finalizare octombrie 2017); Continuarea si terminarea lucrarilor din Statia de Tratare Mecano-Biologica si Statie de Sortare cu infrastructura adiacenta (termen de finalizare iunie 2016); Constructia drumurilor de acces pentru Statiile de transfer din Gherla, Mihai Viteazu, Huedin (termen de finalizare septembrie 2016); Inchiderea depozitelor neconforme de deseuri urbane din Judetul Cluj – Lot 1: Pata Rat, Huedin, Turda, Gherla (termen de finalizare august 2016); Inchiderea depozitelor neconforme de deseuri urbane din Judetul Cluj – Lot 2: Campia Turzii, Dej (termen de finalizare august 2016); Constructia a trei Statii de transfer – executie (termen de finalizare noiembrie 2015); Furnizarea echipamentelor aferente Statiilor de transfer Gherla, Mihai Viteazu, Huedin (termen de finalizare decembrie 2016); Echipamente pentru depozitul de deseuri (termen de finalizare iunie 2016).

Firma care va castiga licitatia va trebui sa se asigure ca toate cele opt contracte de lucrari si servicii vor fi duse la bun sfarsit, in termen de doi ani.

Valoarea estimata a acestui contract este de 4.324.948,81 lei,fara TVA, echivalentul a 966.793 euro (inclusiv cheltuieli diverse si neprevazute).

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *