Clujenii care vor un loc de parcare în cartiere așteaptă și șase luni pentru un răspuns

Lipsa locurilor de parcare din cartiere în obligă pe clujenii posesori de mașini să se lupte pentru a obține un loc de parcare cu abonament. Sunt mii de cereri depuse anual în luna ianuarie, însă prea puține primesc un răspuns favorabil. 

Clujenii se plâng de faptul că trebuie să aștepte luni de zile un răspuns de la Primărie, fie el favorabil sau nefavorabil. Funcționarii din Primărie au început soluționarea cererilor abia în luna aprilie, deoarece clujenii care deja sunt posesorii unui loc de parcare pot să își prelungească abonamentul anual până în 31 martie. 

Au trecut deja patru luni și multe persoane încă așteaptă un răspuns la cererile pe care le-au depus în ianuarie. Platforma de sesizări a Primăriei este plină de cecerile clujenilor care vor să afle dacă cererea lor pentru un loc de parcare a primit sau nu un răspuns favorabil. 

„Am făcut cerere în 4 ianuarie și încă n-am primit niciun răspuns. Conform numărului cererii am verificat pe e-registratura și din ianuarie și până acum statusul e în operare”, declară un clujean.

Un alt cetățean recunoaște că a mers la Primărie să întrebe și i s-a comunicat că mai are de așteptat până când cererea lui va fi procesată. Un alt clujean susține că anul trecut a primit un răspuns abia în luna septembrie, la șase luni de când a început analizarea cererilor. 

Primăria Cluj-Napoca are un răspuns standard pentru toți acești clujeni care solicită un răspuns: „Ca răspuns la adresa dumneavoastră, vă comunicăm că se lucrează la soluționarea cererilor pentru atribuirea unui loc de parcare, urmând să primiți un răspuns în perioada următoare.”

Adauga comentariu