Clientii se plang de comportamentul angajatilor de la Profi

Angajatii Profi City Nr. 9 din cartierul Gheorgheni se poarta neprofesionist cu clientii, sustine bloggerul Bogdan Anghelina. Acesta relateaza mai multe episoade in care a avut de-a face cu intamplari neplacute cu angajatii magazinului.

“Astept 10 minute langa casa – timp in care vanzatoarea incepe sa discute la telefon – iar, intr-un sfarsit, cand termina cu treaba iese de la casa si merge si ea “in spate”. La intoarcere o intreb daca mai sunt cartofi, iar aceasta se uita senin la mine – uitase – si imi spune ca merge sa verifice. Revine si ma informeaza ca domnuca, plecata de mai bine de zece minute, i-a adus in fata sectiunii de legume – fruncte, doar ca trebuie taiati sacii. Ma duc sa iau din nou pungile de M&M in speranta ca domnuca vine si taie sacii ca sa ma pot servi. Mai stau 5 minute langa saci, doamna de la casa ma vede, dar nu reactioneaza de nici o culoare si hotarasc sa plec. Platesc M&M-urile doamnei de la casa si plec fara cartofi dupa 15 minute de asteptat, timp in care o angajata umbla bezmetic “prin spate”, o alta angajata aranja tigarile (se intampla destul de des asta, am sa va povestesc mai jos), un angajat disparuse si el “in spate”, iar doamna de la casa era mai preocupata sa preia apeluri telefonice decat sa ma lamureasca – dute ba baiete si ia-ti cartofi de pe camp, ca noi n-avem timp de tine!”, relateaza acesta pe blog.

Acesta mai reclama si atitudinea casieritelor care erau mai preocupate sa aranjeze tigarile sau sa vorbeasca intre ele decat sa serveasca oamenii.

“Mama mea a lucrat o lunga perioada din viata in comert si un lucru stiu sigur, chestiunile acestea de ordin interior nu se discuta in fata clientului. Nu ti clientul din treaba pentru a aranja produse, pentru a pune la punct un alt angajat cu privire la nu stiu ce aspect, nu te uiti urat si nu servesti in scarba. Zau ca magazinul, asa cum era el inainte sa fie preluat de PROFI, era mult mai profesionist.Adresat Patronilor de la Profi: Permiteti-le angajatilor, va rog, sa zambeasca si sa trimita clientii la origini in locul clasicului “multumesc”. S-ar potrivi ca o manusa comportamentului imbecililor de la case si, sunt sigur, ca va va ajuta si la brand awareness!”, a mai scris bloggerul.

In replica, sefa de magazin infirma acuzatiile de pe blog.

“Cine a facut reclamatia are o problema. Nici nu incape discutie sa se fi intamplat asa. Nu ne permitem sa vorbim urat cu clientii, iar angajatele nu isi permit sa plece de la casa, sa lase casa libera sa mearga dupa cartofi. Eu lucrez de 17 ani in magazin, si inainte sa se transforme in Profi, si nu am avut niciodata probleme. Nici acum nu avem reclamatii, iar cele semnalate de domnul in cauza le-am discutat cu colegii si am transmis explicatii mai departe la conducere. Nu am primit sanctiuni pentru ca nici nu se pune problema de asemenea comportament”, a explicat Ana Mocan, sefa de magazin, pentru Ziar de Cluj.


Foto: magazinulprogresiv.ro

 

Comentarii

nae

19.05.2014 14:24

Madam Mocan,  esti total falsa. faceti o incercare oricare dintre clujeni,  incercati sa platiti vreo factura si veti vedea ca va vor spune ca nu functioneaza sistemul.    1- Nu stiu sa folosesca sistemul de coduri de bara de la facturi, iar daca stiu "nu se complica"2- Nu clientii sunt problema ci voi,  angajatii,  sincer sa fiu eu nu as sta la asa un salar,  dar cine-i angajeaza altundeva, daca nu au nimica in cap, oricum,  obraznici si impertinenti.

Maria

19.05.2014 16:07

Da. Sa vedeti comportamentul angajatilor din mag. Profi City din cart. Zorilor!!! "Uita" sa solicite cardul de fidelitate la casa sau o fac doar cand au chef, sau cand isi amintesc.... Sau cand este vreun vreun tip mai dragutz sau o doamna mai bine imbracata.... Excelent, nu? Plus ca nu prea zic multumesc, cu placere, nu prea zambesc.... ma rog.. or fi f. stresati... Daca ar mi fi alte magazine in zona unde locuiesc... nu as mai cumpara de acolo. Ce sa mai spun de vanzarea marfurilor care... te pot imbolnavi.. de ex. portocale ..  vai de ele... alte fructe si legume.... pe langa preturi..in fine. Poate Protectia Consumatorilor Cluj ar trebui sa le mai faca o vizita..Slab. f slab acest magazin... 

Paul

19.05.2014 16:21

fix asa este si la profi city din marasti. am stat odata la coada cam 15 min ( deschisa fiind doar o casa)  unul dintre clientii din fata mea a i-a sugerat domnului casier sa mai vina o colega si la casa de langa. raspunsul casierului, fiind scurt si la obiect " daca nu va convine mergeti in alta parte" eu personal am si lasat cosul cu cumparaturi jos si am plecat. in alta parte.:) dar nici nu mai intru in acest magazin veci.  

Emese

19.05.2014 16:40

Nici Profi din Manastur (Olimpia) nu sta mai bine la capitolul respect fata de clienti. Nici vorba sa salute frumos sau sa iti spuna "multumim". Nici macar daca eu multumesc, ei nu spun "cu placere"!!

Ovidiu

19.05.2014 18:00

Sunt total de acord. La magazinul Profi din Gheorgheni de la jumatatea strazii Titulescu am vrut sa imi i-au niste mere intr-o dimineata si doamna de pe raion ( o doamna la 45-50 de ani) isi taia unghiile cu foarfeca acolo pe raion.

marian

19.05.2014 21:01

Dragilor, eu zic sa continuati si cu restu magazinelor din Cluj ca vad ca le-ati luat la rand:  din Marasti, din Zorilor si din Manastur. haideti ca mai sunt destule Profi in Cluj ziceti ca in alealalte e si mai nasol! cam dubios "atacul" asta nu miroase prea bine, v-au dat vouchere cei de la concurenta? si acum fie vb intre noi si eu sunt client Profi si fetele de la casa tot timpu au fost dragute si mi-au vb frumos, asa ca lasati-o balta cu bulshiturile voastre! 

sorin

20.05.2014 00:18

      Am avut onoarea sa fiu primul sef de magazin la primul magazin Profi deschis in Cluj(cel din Marasti langa OMV) si aveam o medie de 2500-3000 clienti pe zi .Vreau sa va spun ca politica Profi este de respect total fata de clienti ,cele relatate de anumiti clienti sant regretabile si tin in mare masura de seful de magazin .Acesta este responsabil de tot ceea ce se intampla in magazin,nu exista nici o scuza daca un anumit angajat s-a comportat in acest mod.

iustina

20.05.2014 09:56

ieri am avut si eu un comentariu dar se pare ca cei de la site n-au binevoit sa-l posteze. de ce??? il mai scriu o data poate de data asta il publicati:si eu sunt clienta fidela profi mai ales Profi Zorilor si nu cred cele spuse aici. preturile sunt f bune si serviciile angajatilor la fel. maria daca tot zici ca iti faci cumparaturile la Profi Zorilor ar trebui sa stii ca asat nu e Profi City. te-ai dat singura de gol inventezi si esti o clienta falsa. daca ai fi cu adevart clienta magazinului ai sti ce fructe si legume bune si proaspete au aici.iar Paul abereaza si da si el singur cu bata in balta si vb de un Profi City care de fapt nu e City - Profi Marasti. nici macar nu semana siglele celor doua asa ca... e  o FACUTRA ce scrieti aici, e cat se poate de clar ca mintiti amandoi (sau poate iti fi o sg persoana :)) sunteti jalnici!!!

adriana

03.07.2016 22:32

Buna vreau sa va spun ca cei de la profi zorilor sunt dezastru .intr.o zi am mers cu fetita la cumparaturi si mergand spre casa de marcat o angajata a iesit brusc dintre rafturi cu un carucior si era sa o darame pe fetita,i.am spus sa fie mai atenta iar ea a raspuns EU AM DE LUCRU NU POT SA FIU ATENTA iar apoi am avut unele replici una la adresa celeilalte.dupa acest conflict asezandu.ma la coada imensa care s.a format din cauza ca era o casa deschisa i.am spus ca sa mai deschida o casa aveam o inghetata in mana care era aproape dezghetata cand am luat.o din congelator a sunat doamna de la casa sa se mai deschida o casa dar a venit aproximativ dupa 10 minute am ajuns intr.un final la casa unde celalalt angajat i.a spus ceva pe maghiara unde am inteles ceva si i.am spus ca eu i.am spus sa mai cheme o casa pt ca coada era pana in capat la mezeluri i.ar el mi.a raspuns AM SI ALTA TREABA SA FAC NUNUMAI SA STAU AICI.OK asta a fost una pe langa faptu ca mergi sa.ti iei inghetata si nu ai de unde sa alegi caci toata este dezghetata.produse expirate si multe altele angajatele care sterg cu soluti vitrinele care au mancare gatita inauntru as vrea sa se ia unele masuri impotriva lor

marilena

06.11.2014 20:40

Si magazinul Profi din Militari str Cernisoara este JALNIC : casierii se misca greu, nu isi chem colegii la casa daca se aglomereaza le place sa stea cu cozii   iar fetele  de la case te trateaza cu indiferenta  parca ar fi niste printese nu te ajuta sa iti pui produsele  , nici macar nu saluta .Marfa in rafta parca este bagata cu picioarele nu are nici o logica iar magazinul este foarte murdar .....nu mai zic de fetele de la mezeluri , nici nu m-ar mira sa fie expirate unele produse de acolo deoarece arta foarte urat in special carnea de pui.Sunt client deoarece stau in bloc dar de la un timp angajatii si imaginea magazinului lasa de dorit!

Andrei

08.01.2015 19:13

Va rog frumos sa ma lamuriti intr-o chestiune legata de magazinul dvs. 2061 Campeni ca urmare a unei imagini ce este detinuta de seful de zona al acestui magazin si anume cum 2 casiere la schimbul 2 in data de 25 noiembrie una fiind pe casa iar cealalta pe sala doamna de la casa o roaga pe colega sa sa ii pune produsele pe banda pentru a si le scana .    Drept aceasta urmare colega i le pune , doamna le scaneaza apoi colega se intoarce pe sala la care in data de 07.01.2015 seful de zona vine la Campeni si ii cere casierei care a pus produsele sa isi dea demisia pe motiv de complicitate la furt.Aceasta a cerut sa vizioneze imaginea camerei dupa ce casiera a scanat produsele pana la iesirea din magazin cea ce a fost refuzat deoarece aceasta a vrut sa isi dovedeasca nevinovatia ca acele produse apartineau doamnei de la casa si nu celei care le-a pus pe banda.Va rog sa cereti inregistrarea de la seful de zona al acestui magazin si sa o vizionati dvs. in intregime.Va multumesc !!

bebe mondialu

20.02.2015 17:17

sunteti niste cacati aveti angajati mai rau ca la rosal sa va fut in gura

dana

27.02.2015 22:43

Stimati angajatori,de ce nu selectati personalul care urmeaza sa lucreze in aceste magazine,deoarece sunt foarte obraznici unii dintre ei si sfideaza clientii.In data de 26.02.2015 am intrat in locatia Profi din Grigorescu si ajungind la casa de marcat am cerut un Kent la prima casa de la intrarea in magazin si d-l casier foarte indolent mi-a replicat ca nu are ,atunci l-am rugat sa ceara la alta casa ca sa nu mai stau inca odata la rind si mi s-a raspuns ca nu am dacit sa stau ,el nu cere si zimbea foarte ironic!!!Mentionez ca era ora 20:15.Nu mi se pare normal sa-ti refuzi clientii in asa mod.Plus ca sunt foarte multe minusuri in organizarea curateniei in aceste magazine,tot timpul printre rinduri este marfa ce trebuie aranjata,la casele de marcat clientii  pierd vremea fiind cozi iar angajatii se plimba si nu intra la casele de marcat.  

Teo

24.05.2015 13:14

Eu cred ca personalul de la Profi e supradimensionatDaca ajung sa cumpar sambata de la Profi 2-3 stau pe afara la o'tigara' de vorba sa mai treaca timpul.L araionul mezeluri sunt 3 persoane care stau de vorba . poti sta mult si bine intr-un colt ca nu te intreaba nimeni nimic-te ignora demonmstrativ.La casa , sun 2 dar de obicei functioneaza numai 1 si casierul trebuie sa-l astepti sa apara de pe undeva , deci la casa trebuie sa te strecori printre discutiile casier-paznic care te ignora ca si cand ai fi - client fantoma (bineinteles mai important e ce salariu ai tu , de ce nu am si eu , etc)Dupa ce cumperi ramai cu marfa cumparata pe masa - normal ca ai lasat plasa la intrare si trebuie sa iei in brate sticle borcane pana la locul de ambalare .Casierul se uita prin tine , impasibil : Altul la randSa zicem ca vreau sa platesc facturi - dupa ora 20 nici nu se pune problema (pentru persoiane care lucreaza pana la ora 20) iar daca vii la alte ore trebuie sa astepti sa termine clientii ceea ce poate dura si un sfert de ora dupa care te trezesti ca vine si nu stie sa scaneze  codul de bare de pe factura .. si uite asa incremenesti in usa magazinului cu milioanele in mana , rugandu-i sa le ia .Probabil totul pe principiu : timpul trece tot atatia bani primim la salariu.. 

Radu Mocan

18.06.2015 22:31

Buna sa va fie inima domnilor eu sunt din Turda unde daca marfa din magazin nu e asezata la raft corespunzator logic ca te enervezi iar directorul de magazin sare sa bata clientii de ce fac reclamatii iar la iesire SURPRIZA VA ASTEAPTA DL LUCA CU TOATA CLICA LA O TURA DE CAFTEALA SI AMENINTARI BRAVO PROFI AVETI OAMENI DE BAZA LA CONDUCERE :))))))))

Radu Mocan

19.06.2015 06:30

iar daca va avea cineva nesimtirea si curajul sa raspunda in apararea acestui director de magazin dl Luca Stefan asta ii zic sa-si c-am tina minciunile acasa am revenit cu inca o postare in detalierea unor lucruri cica esentiale la domnu asta manager din localitatea Turda de pe strada Tineretului nr4 jud Cluj in primul rand ce vreti fratilor din partea angajatilor daca DIRECTORUL DE MAGAZIN face asemenea lucruri oricum pt binele dansului i-am facut o reclamatie in registrul de reclamatii de la dansii are nr 13 din data de 18.06.2015 oricum stiu ca NIMENI nu o va lua in seama insa va reamintesc ca aveti un magazin supravegheat video domnule iar sigur pe inregistrari se vede toata actiunea dumneavoastra inclusiv cand ati iesit afara sa ma asteptati la _o cafteala_  cand am revenit in magazin exact in aceeasi zi sa mai imi cumpar ceva i-am facut reclamatia deoarece prima data numa nu mi-a facut sotia o criza cand l-a vazut pe individu asta atata de pornit si a trebuit sa intre intre noi doi ca altfel sti naiba ce iesea insa cand merg sa ii fac reclamatia cu pricina surpriza registrul de reclamatii il tine domnu asta foarte bine _dosit_ deoarece gasesc registru la dansu in birou _in spate_  nu la indemana clientului si cand intru acolo se apuca iar cu o serie de amenintari ca eu nu ma gandesc ca el cine e in zona si alea alea ca e drept il c-am cunoaste lumea interlopa din zona probabil deaia a ajuns director tot ce se poate domnilor iar cand i-am cerut un numar de inregistrare la reclamatia respectiva a refuzat sa imi dea si a tot tinut-o pe a lui placa cu amenintari pe cand o sa ies afara din magazin pana cand in fata dansului m-am apucat sa ii inregistrez pe telefon conversatia la care reactia dansului a fost foarte amabila si vorbesc foarte serios deci domnu asta nu numai ca se adevereste a fi un nesimtit cu N mare ci stie cum sa se comporte cu clientii doar ca asa are el chef sa sara in sus cu pumnul la cate unul si nu respecta nici o regula al acelui magazin ma intreb cand o sa vada vreun director regional toate astea ce o sa zica de dansul o sa il felicite? cu siguranta merita o prima substantiala iar dupa asta il pune pe nenea de la firma de paza sa imi opreasca telefonul desi nu stiu cu ce drept insa sa zicem ca isi facea datoria ca nu am voie sa inregistrez pe acolo si atunci i-am cerut inca o data un numar acelei reclamatii, mi sa dat de agentul de paza nu a consemnat asta nicaieri, a numerotat reclamatiile din registru dupa cum a vrut el si am sters inregistrarea oricum nu aveam ce face cu ea deoarece dl era foarte politicos pe ea :)))) dati-va seama domnule director general de la Profi ce director aveti in Turda pacat ma nene mi-am schimbat parerea despre voi si sa stiti ca pe mine unu nu o sa ma mai aveti ca si client al magazinului vostru defel desi stau la 5 minute de el sa stiti ca sunt si altii ce vor sa imi ia banul dar fara interventiile organelor de ordine pentru ca am chemat POLITIA la domnu director sa pot pleca in siguranta de acolo, sincer chiar imi pare rau ca am luat parte la asa ceva in magazinul dumneavoastra!

Andrei

15.07.2015 03:56

Salutare!In primul rând,vreau sa spun ca am fost angajat al unuia dintre magazinele ProFi(tori) pe postul de casier.Vreau sa va prezint in mare, responsabilitatiile unui casier:-Sa fie prezent in permanenta la casa pe care își începe ziua(Asta nu o sa întâmple niciodată,deoarece șeful de magazin când ne angajam ne explica ca noi suntem angajați pe postul de casier,dar suntem si la marfa(lucrător comercial),frumos nu??.Pe urma seful de magazin/sefa de tura  nu ne lăsa sa stam doar la casa,cum ar fi normal pentru voi ca si clienți sau pentru noi ca si angajați pe postul de casieri,ne pune sa facem munca pentru care nu suntem plătiți in contractul de munca.Acestia (șeful de magazin,șeful de tura) au nevoie de noi si in "alta parte" cum ar fi in depozit,la rafturi la descărcat marfa,ceea ce nu este normal,după cu bine știți sau nu știți,acestea sunt atribuțiile unui angajat pe postul de lucrător comercial,dar  asta e... (munca multă pe bani putini,700 lei si 20-21 de bonuri care pot fi folosite dor in rețeaua profi,si eu primeam bine).Din cauza aceasta noi nu suntem prezenți in permanenta cum ar trebui,aici este vina șefului de magazin,nu doar a noastră.-Sa întâmpine clientul cu următoarele cuvinte "Card profi,punga,altceva mai doriți??...O zi/seara cât mai plăcută,va multimesc,la revedere(țin sa va spun ca sunt unii clienți cărora le spuneam aceste cuvinte îmi spune-au "gata cu poezia!!"sau nici nu mă băgau in seama,desigur voi,probabil o sa spuneti ca poate din cauza felului cum o spuneam..nici vorba sa le fi vorbit clienților pe un ton,oricare altul decât cel amiabil.Aici mai vreau sa va spun eu,ca si casier eram tratat de catre unii clienți ca si  un nimeni si aici vreau sa va pun o întrebare,dacă noi ca si casieri v-a întâmpinam cum trebuie,voi ...de ce va comportati cu noi ca si când am fi ultimii oameni de pe pământ..??.De exemplu,a venit o "doamna" ca sa spun asa,care cumparase o supa la plic (costa 1,20 lei ) si o punga de semite (1,30 lei),o întâmpin pe "doamna" cum se cuvine si aceasta îmi spune "Mai repede,mai repede ca nu am timp de pierdut...",după care trebuie sa ii dau restul la o bancnota de 5 lei(2,50 lei rest),ii dau 2 bancnote de 1 leu si nemaiavand monede de 10 bani,ii dau restul de 50. Bani in monede de 5 bani,la care aceasta "Sa te ia ***** ca mi-ai dat Maruntul așa"...Știu si eu vorba aceea "Cientul nostru,stăpânul nostru",dar sa fim seriosi,nu suntem obligați sa acceptam aceste cuvinte,si asta este un exemplu fericit,de alta data se întâmpla ca,colegii mei sa fie scuipati si amenințați,Dar pe astea nu le știți si probabil nu le credeti...Când mă duceam sa ii spun șefului de magazin,acesta îmi spunea ca trebuie sa accept ca si lui i s-au întâmplat aceste lucruri,desigur i-am spus ca dacă lui i s-au întâmplat aceste lucruri,ar trebui sa facă ceva sa nu se mai întâmple angajatilor sai,totusi esti sef de magazi,nu trebuie sa ia in considerare diar reclamatiile clientilor,eu cel puțin i-am spus ca așa as proceda,el insa nu zicea nimic.Acestea sunt doar doua lucruri care țin de atribuțiile unui casier.Acum vreau sa v-a spun câte ceva despre produsele profi,cum ar fi nu toate produsele vândute sunt proaspete,de exemplu profusele de la rom Food sunt inghetate zile întregi,unei colege i-a apărut o iritatie pe piele după ce a mâncat un snitel.Carnea,micii,cremwusti,dar si altele nu sunt păstrate cum ar trebui,cel puțin in magazinul in care lucram eu,pe mine acest lucru mă enerva la culme.De multe ori primeam clienții si îmi părea rău pentru ei,deoarece  produselor pe care le cumparau,le erau schimbat prețul de cel puțin 2 ori.De exemplu vine un client la mine cu doua tavi de mici si mă întreabă "Bai băiete,tu crezi astea sunt proaspete?" si ii spun " La ce preț au ...nu cred (costau aproape 8 lei)" si ii spun sa îmi dea sa mă uit puțin la ele,fără sa fiu sigur de ce găsesc,prima data mă uit la eticheta,bag unghia dedesupt si trag de eticheta,dedesupt era o alta eticheta,de 14 lei si ceva,pe urma mai trag si a doua eticheta si vad alta eticheta pe care scria 15 lei si ceva,pe urma mă uit la client si ii spun " La câte etichete au fost cred ca nu s-au vândut de mai bine de o luna" si i-am recomandat clientului cu banii ce le dădea pe cele doua tavi de mici,mai bine sa se ducă sa cumpere alta mai proaspata din alta parte. Va dați seama ca dacă  mă  prindea șeful de magazin ce facea,mă dădea afaraEeu m-am pus in locul clienților si am considerat ca aceștia merita sa fie informați despre produsul pe care îl cumpara,mai ales ca era carne si poate mânca un copil .In fine,problema este ca aceste magazine scot profit de pe urma acestor produse care nici măcar nu ar trebui puse in vitrine.Pacat este ca sunt o mulțime de oameni săraci sau nu neaparat,care cumpara aceste produse,unii oameni le cumpara chiar dacă își dau seama ca sunt vechi,se gândesc doar ca produsul este ieftin si ca au carne.Nu știu cum va simtiti voi când auzite aceste lucruri,dar eu le-am văzut si îmi pare rău pentru ei.In final vreau sa va spun ca mi s-au întâmplat mai multe lucruri pe parcursul celor  trei saptamâni in care am lucrat,nu am fost un angajat perfect,poate nu am întâmpinat toți clienții cum trebuia si va dau dreptate,dar pana la urma doar pentru faptul ca suntem angajați ca si casieri,pentru ca îți scanam produsele nu înseamnă ca trebuie sa  ne tratezi ca pe un nimeni.Asta este valabil pentru cei care vin de la tara in București,fac ce fac si ajung pe un post mai mare si pe urma ii tratează pe cei de clasa mijlocie ca pe niște ..Cei care se simt,o sa comenteze sigur,dar asta e "Nu îți fie tema de ce gândesc unii oameni,nu li se întâmpla prea des.."Țin sa spun un ultim lucru,dacă ar fi sa vedem care au dreptate si care nu,voi clienții aveți mai multă dreptate,pana la urma si eu sunt client când mă duc la magazin.Cand un casier vorbește urat,va tratează urat pe d-voastra,in calitate de client al magazinului,cel mai bine îl chemați pe șeful magazinului si împreuna cu acesta depuneri o reclamatie,deoarece sa zicem acesta nu știe poate cum se comporta  casierul.Doar așa va fi luată in considerare.Toate cele de mai sus sunt adevărate si cum am spus mai sus sunt multe alte lucruri care nu mi-au convenit mie ca angajat,nu cu privire doar la clienți,dar si la șeful de magazin,șefia de tura.Nu toate magazinele ProFi sunt la fel,am fost intr-unul in care toate lucrurile erau aranjate de la a-z,si angajați vorbeam foarte frumos.Toate aceste lucruri pe care le-an povestit s-au întâmplat intr-un magazin si București,sector 4  Ap.p

Noghry

10.01.2016 09:46

Buna Ziua. Voi fi scurt, probleme cu magazinul din Arad, mai exact Profi Boul Rosu Arad. Produse expirate la raft (toate raioanele, mai ales frigiderele cu suc), comportament inadecvat al sefelor de tura fata de angajati (casieri), curatenia lasa de dorit, preturile nu corespund (raft si case) sau lipsa pret la raft.

Bazran Romanel

30.06.2016 21:37

  R.Barzan30-06-2016Buna ziua tuturor!Magazinul din str Titulescu 18 Cluj-Napoca este probabil cel mai "tanar"din lantul de magazine  PROFI in orasul nostru.Nu pot spune ca sunt nemultumit de activitatea personalului.Sunt multi tineri care muncesc sarguincios si manifesta interes si daruire in activitatea lor.Aceasta este un fapt evident si foarte laudabil.Din pacate,aceste realizari frumoase sunt mult si foarte serios deteriorate din cauza comportamentului si manifestarilor necontrolate a unei domnisoare,I..., care se recomanda ,sau mai bine zis,pretinde a fi sefa  magazinului!Cu aceasta atitudine, lipsita de minima bunavointa ,de respect fata de client,de profesionalism si dorinta de rezolvare a celor mai simple probleme, sustin si afirm cu tarie, ca aceasta domnisoara sefa de magazin,nu are ce cauta in comertul modern si civilizat. Este cazul sa se analizeze aceasta situatie si sa se aplice masurile necesare 

Claudiu

21.02.2017 23:03

Realitatea e ca marea majoritate a angajatilor de la Profi sunt de toata jena, aceleasi lucruri se intampla cam prin toate magazinele din Cluj.La fel si la cel de pe str. Titulescu nr.18, stai la raionul de mezeluri cate 5 min pina sa vina un vanzator si apoi ai parte de replici obraznice, si culmea! de la cele mai in varsta !

Erika lazar

06.04.2017 07:02

Bună am o problema cu cei de la profi city Mărăști, de cate ori platesc cu card bonuri nu le mere le-am rugat sa vada si alta casa unde am mai platit si o mers ,cica nui conectat si nu are ladă. Da nici cititoru nui legat pt că trebuia sa primesc sms dar nimic.Rusine numa bani vad si niste replici de Dm feri Faceți ceva mai verificativa personalu si aparaturile si preturile is haos ,pe raion un pret la casă surpriză altu mai mare.

Robaciu mariana...

03.06.2017 14:05

Nu mai cumparati lume de la progi este cel mai de kakat magazin

Adauga comentariu