Afacerea zilei

Chic Bijoux implineste cinci ani si nu asteapta cadouri, ci le daruieste: “Primii cinci clienti ai fiecarui magazin primesc cate un voucher de 100 de lei”

Bijuteriile sunt elementele care fac diferenta intre doua tinute identice. Au capacitatea de a transforma o rochie banala intr-o tinuta stralucitoare, poarta mesaje, atrag atentia. Iar Chic Bijoux este brandul clujean care incerca sa aduca stralucirea aceasta in vietile femeilor, de cinci ani.

In 2010, o tanara indragostita de bijuterii a hotarat sa isi riste mica agoniseala de pana atunci si sa isi deschida un magazin. In 4 Decembrie se implinesc cinci ani de cand Chic Bijoux a fost creat.

“Dintotdeauna mi-au placut bijuteriile, frumosul, eleganta, ceea ce te poate pune in valoare, ce te poate ajuta sa devii si sa te simti mai frumoasa”, marturiseste Ioana Susan.

Din 2008 a lucrat pentru o firma care organiza expozitii internationale de bijuterii. La doar 21 de ani a luat contact cu aceasta lume fabuloasa, iar dupa doar doi ani a devenit organizator independent de expozitii internationale. “Era o varsta la care nimeni nu credea ca eu sunt organizatorul. Cine ar fi luat in seama o tanara de 23 de ani?”, isi aminteste cu satisfactie. 

Partea birocratica a fost cea mai mare provocare de la inceputul Chic Bijoux. Ca sociolog si traducator-interpret engleza-franceza, nu avusese tangente cu sistemul, iar la momentul respectiv nu avea nicio inclinatie spre contabilitate, finante; a fost dintotdeauna un om al ideilor, nu al cifrelor. Insa pasiunea, dorinta de a reusi au salvat-o si in continuare crede ca nu exista “nu pot”, ci “nu stiu, trebuie sa invat”. Tocmai de aceea a si facut un curs de bijutier, pentru a sti exact ce presupune aceasta afacere, in cele mai mici detalii.

Chic Bijoux a fost finantat, la inceput, din economiile adunate inca din perioada in care organiza expozitiile, pentru ca isi dorea ceva care sa o provoace zilnic, nu doar bianual.

“Acum 5 ani am acceptat propria-mi provocare. Desi acum ma pot bucura de experienta, in continuare am de invatat, de creat modele, trebuie sa ne dezvoltam noi, echipa.”

Echipa initiala a fost formata din doar doua persoane, Ioana Susan si inca o angajata. In momentul de fata, echipa Chic Bijoux a ajuns la 15 persoane. Iar magazine sunt 4, 3 in Cluj-Napoca si unul in Alba Iulia. In plus, in momentul de fata bijuteriile sunt create in atelierul propriu. Din 2013, Chic Bijoux este si marca inregistrata.

“Initial, am facut doar comert. Eu vindeam aproape in fiecare zi in primul magazin, deschis in Polus, si mai aveam o persoana care ma ajuta. Pentru ca imi doream si un alt gen de bijuterii, care sa ne diferentieze de ceea ce mai exista pe piata am inceput sa ne facem propriile bijuterii. Doar asa poti sa cresti, daca faci ceva ce face toata lumea nu ajungi niciunde.”

Chic Bijoux

Cristalele Swarovski i se pareau glamouroase, stralucitoare, ofereau posibilitatea de a fi combinate, de a crea noi modele, in functie de preferinte, de tendinte, de cerere, acesta fiind motivul pentru care le-a ales. Are in portofoliu sute de modele, insa poate oricand sa creeze ceva deosebit.

Piata clujeana este o provocare, mai ales pentru bijuteriile de nisa. In Cluj, Chic Bijoux are trei magazine, unul in Polus, unul in Iulius Mall si Chic Bijoux Gallery, pe strada Matei Corvin, singurul magazin din Transilvania care vinde bijuterii de autor, bijuterii create de artisti plastici clujeni, create cu o anumita viziune, cu un anumit mesaj. Printre artistii care expun in Chic Bijoux Gallery se numara Alexandru Lupu, Odette Lupu si Horatiu Weiker. 

Chic Bijoux

Artistii care expun in Bijoux Gallery, pe langa faptul ca sunt bijutieri, sunt si sculptori, si pictori. Creativitatea si creatia sunt bazele acestor bijuterii, care au un anumit public tinta. Nu intotdeauna ceea ce incearca sa transmita artistul este inteles de toata lumea. Bijuteriile de autor sunt opere de arta in miniatura, iar Ioana Susan a ales sa le aduca in galeria sa tocmai pentru ca exista si persoane care se indragostesc iremediabil de ele. Persoanele carora parca le sunt predestinate.

Atat bijuteriile marca Chic Bijoux, cat si cele de autor pot fi vazute si achizitionate de pe www.mychicbijoux.com. Avem in plan ca bijuteriile create aici, in Transilvania, sa ajunga prin intermeniul magazinului online in toata Europa in urmatorii ani.

Clientii fideli, caci exista clienti care sunt alaturi de brandul clujean chiar de la inceput, primesc carduri de fidelitate, cu ajutorul carora beneficiaza de reduceri cuprinse intre 5 si 15%, in functie de pragul atins. 

Cu ocazia aniversarii a cinci ani de Chic Bijoux, clientii vor avea parte de o surpriza.

“Pentru ca suntem la inceputul unei perioade magice, iar noi avem 5 ani de motive de sarbatoare vrem sa oferim un cadou celor care ne-au fost fideli în tot acest timp: in 4 decembrie primii 5 clienti care ajung in magazinele noastre vor primi un voucher de 100 lei pentru a-si cumpara bijuteria preferata . Pentru cei care nu ajung printre primii vom oferi in orice magazin Chic Bijoux 20% reducere la orice produs. Reducerea e valabila si pe site-ul nostru, www.mychicbijoux.com, folosind codul 5ANICHIC“, precizeaza Ioana Susan.

E luna cadourilor, iar bijuteriile sunt cel mai potrivit mesager al iubirii fata de cei dragi!  

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *