Când biletul achiziționat pe smartphone devine o vrăjeală a Companiei de Transport

Nu doar sistemul de ticketing al Companiei de Transport Public din Cluj-Napoca funcționează într-un mod defectuos, nu doar validatoarele de bilete din bocobuse funcționează în reluare, ci și sistemul de achiziție al biletelor prin SMS a început să reprezinte o procedură bună doar pentru reclamă.

Confirmarea achiziției unui bilet electronic prin SMS are loc după zeci de minute, chiar dacă pe site-ul companiei este precizat că doar în câteva secunde solicitarea unui bilet prin intermediul unui SMS este confirmată, fiind astfel validată. 

Doar că aceste detalii informative ce se regăsesc pe site-ul CTP Cluj-Napoca par să se asemene tot mai mult cu simple acțiuni de PR.

În condițiile în care autobuzele sunt pline, iar o bună parte dintre acestea sunt lipsite de căldură, iar temperaturile înregistrate în ultimele zile au trecut de -10 °C, sistemul CTP de servicii privind achiziția biletelor prin SMS a cedat, iar cetățenii sunt nevoiți să aștepte minute în șir confirmarea unui titlu electronic de călătorie. 

Din păcate, eficiența și profesionalismul nu se regăsesc în cadrul serviciilor oferite de către Compania de Transport Public, contrar declarațiilor constante ale primarului Emil Boc privind îmbunătățirea serviciului de transport public. 

În cazul unui control de rutină este simplu de presupus că cetățeanul care nu și-a primit confirmarea pentru achiziționarea unui titlu de călătorie electronic era amendat. Chiar dacă responsabilitatea în privința funcționării deficitare a acestui sistem aparține CTP:

confirmarea unui titlu electronic s-a făcut la aproape 20 de minute de la trimiterea solicitării prin intermediul unui SMS, ca în imaginea de mai sus. 

În acest răstimp, Primăria Cluj-Napoca continuă să sponsorizeze Compania de Transport din banii clujenilor, oferind o serie de scutiri pentru diverse categorii sociale, și să amendeze călătorii onești, cei care plătesc taxe și impozite. 

 

Adauga comentariu