Din oras

Boanfa Andreea, PR la Joben Bistro, catre un jurnalist Ziar de Cluj: "Mortii ma-tii!"

Andreea Boanfa, in calitate de PR la Joben Bistro si de iubita a patronului, n-a pus in viata ei mana pe o carte de PR. Daca ar fi facut asta, ar fi aflat ca imaginea PR-ului nu este o tipa aranjata, dar care nu stie sa vorbeasca, ci ca un specialist in PR este un specialist in comunicare.

Comunicarea face parte din calitatile lui extraordinare. Un specialist in PR trebuie sa stie sa vorbeasca si sa fie convingator in acelasi timp, dar fara sa isi piarda obiectivitatea si nici rezistenta in conditii de stres. Un specialist in PR este cel care, ajutat de colegii lui din media (cu care trebuie sa fie in relatii foarte bune), trebuie sa isi promoveze partenerii, furnizorii sau clientii.

Dar doamna Boanfa nu a invatat inca toate astea. Iar ieri a reusit sa ne ofere o lectie incredibila de anti-PR. Enervata la culme de aparitia, in Ziar de Cluj, a materialului in care ea si patronul localului Joben, Vig Norbert, erau acuzati ca isi aroga pe nedrept meritele pentru designul localului care a facut valuri in intreaga lume, Andreea Boanfa a pus mana pe telefon si a sunat reporterul care a scris materialul. Dupa ce a tinut sa ne demonstreze ca este un PR sfertodoct, dupa tipete si reprosuri, doamnei Boanfa i-a fost adus la cunostinta faptul ca poate, in orice moment, sa trimita un drept la replica, ce va fi publicat pe ziardecluj.ro. Asta dupa ce initial fusese oricum sunata pentru un comentariu vizavi de acuzatiile care i se aduceau.

In schimb, PR-ul unuia dintre cele mai spectaculoase localuri din lume, dupa ce si-a notat adresa de e-mail pe care urma sa trimita dreptul la replica, a ales sa se exprime intr-un limbaj neadecvat. Mai jos, puteti asculta, la secunda 11, injuratura cu care Andreea Boanfa a ales sa incheie o conversatia cu un jurnalist. „Mortii ma-tii” nu exista in niciun manual de PR. Dar in manualele de PR exista un respect enorm al comunicatorului fata de mass-media si fata de publicul care primeste aceasta informatie. Noi, cei din mass-media, va aratam cam care este gradul de respect al Andreei Boanfa fata de consumatori.

Ieri, Ziar de Cluj publica povestea a doi designeri de la 6sense, Zoltan Zelenyak si Alexandru Tohotan, care sustin ca designul localului Joben Bistro, unul dintre cele mai apreciate din Romania si din intreaga lume, le apartine si ca patronul localului, alaturi de PR-ul acestuia, isi aroga pe nedrept meritele acestui design. Materialul a avut, pana in prezent, peste 15.000 de vizualizari si 980 de share-uri pe Facebook.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *