Din oras

Birocratia de la serviciul de parcari ii nemultumeste pe clujeni

Aglomeratia de ianuarie de la ghiseele Primariei, cu traditie deja in Cluj-Napoca a facut si in acest an primele victime nemultumite. Oamenii acuza procedeul greoi, sunt suparati ca stau ore in sir la coada si considera ca ar fi mult mai convenabil daca ar putea achita abonamentele de parcare on-line.

“Doresc sa va relatez umilinta si aberatia la care suntem supusi pentru a plati taxa de parcare locala pentru persoane juridice Am asteptat 90 de minute in frig in fata primariei din Marasti pentru a plati civilizat si la timp locurile de parcare pentru firma. Evident, ca fiind masini de firma acestea trebuie sa circule si sa produca, nu sa stationeze in fata unui ghiseu  ,iar talonul original al masinii sta la sofer M-am prezentat cu toate copiile ca reprezentat al firmei, iar functionara de la ghiseu,Todea Elena, dupa atata timp imi spune:” nu va pot elibera pentru ca nu aveti actele originale si daca asa avem indicatii nu putem sa va taiem chitanta”. Doresc sa semnalez aberatia la care ne supune Primaria, ca toate masinile de firma sa nu mai circule si sa statoineze ,fara sa produca ceva numai ca sa stam cu originalele unor documente sa le vada niste functionari obtuzi, fara nici un fel de discernamant”, ne-a spus reprezentanta unei firme clujene.

Potrivit regulamentului local, cei care nu isi platesc abonamentele de parcare anuale pana la finalul lunii martie isi pierd locurile, acestea fiind redistribuite celor care au depus cereri noi.

“Nu este normal sa se ceara originale pentru orice fleac si de orice funtionar din tara asta. Le dam bani, NU ne dau bani! Nu stiu nici sa-si ia darile ducind la neproductivitate, aglomeratie, birocratie ca sa-si justifice niste locuri de munca bine platite,”caldute” in loc sa putem plati on-line”, mai subliniaza clujenii.

La randul ei, Serviciul de Parcari al Primariei se apara si spune ca nu fac altceva decat sa respecte regulile.

“Toate procedurile sunt stipulate in Hotararile de Consiliu Local, iar angajatii nu fac decat sa le puna in aplicare. In ceea ce priveste plata on-line se lucreaza la platforma, se pregatesc oamenii, urmeaza sa se implementeze pentru activitatile pentru care este posibila aceasta modalitate din cadrul fiecarui departament. Este un proces de durata, o parte deja se pot plati on-line, precum taxele si impozitele, tichetele de libera trecere. De asemenea se pot face anumite programari on-line, pentru a evita cozile”, a explicat Oana Buzatu, purtatorul de cuvant al Primariei Cluj-Napoca.

Foto: radio.ubbcluj.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *