Beard Brothers si Breasla Barmanilor se unesc pentru o noua campanie umanitara: taxiul comunitar

Beard Brothers si Breasla Barmanilor isi unesc fortele pentru a o noua campanile umanitara, iar de data aceasta, timp de o luna, vor amplasa urne mobile in cafenelele, barurile si cluburile din Cluj-Napoca. Scopul: achizitionarea unei masini, care sa fie transformata in taxi comunitar.

“Conceptul este unul cat se poate de simplu, se doreste angrenarea colegilor din industria ospitalitatii prin implicarea activa in strangerea de fonduri pentru campania numarul 8 a asociatiei Beard Brothers: The Beard Mobile. Colegii din industria ospitalitatii vor dona saptamanal, din banii personali si vor face cunoscuta campania oaspetilor lor”, spun initiatorii proiectului.

Campania va dura o luna si incepe in 1 februarie, iar scopul ei este strangerea de fonduri pentru achizitionarea unei masini, care sa fie transformata in taxi comunitar. Rolul acestui taxi este de a transporta in mod gratuit persoanele cu deficiente si cazurile sociale care au o urgenta. Dupa ce au masina, barbosii vor sa implice companii locale in asigurarea motorinei si platii unui sofer. 

Cei care doresc sa doneze bani pentru aceasta cauza au la dispozitie contul RO58BTRLRONCRT0249735201, cu mentiunea “Pentru campania The Beard Mobile. 

Beard Brothers a reusit sa duca la bun sfarsit, in doi ani de activitate, mai multe campanii umanitare, cu un feedback ridicat in comunitatea clujeana. Impreuna cu Breasla Barmanilor, comunitatea de bartending din Cluj-Napoca, cele doua entitati lupta pentru a schimba mentalitati.

Jos Palaria pentru campania The Beard Mobile!

Adauga comentariu