Banda cu circulatie reversibila, solutia pentru fluidizarea traficului din Floresti

Comentarii

Aurelian

28.10.2014 14:48
Nu pot sa cred!!! De ani de zile spun ca asta este una dintre solutiile de a rezolva problema traficului (in conditiile in care "statisticile de trafic" spun ca la orele de varf, sunt 15-20.000 de masini pe un sens vs. aprox. 5000 de masini in celalalt sens) insa toata lumea mi-a zis ca sunt nebun, ca asa ceva nu se poate face (desi in tarile civilizate este o solutie utilizata fara probleme). Din pacate aceasta solutie, nu este destul pentru a rezolva problema traficului. E adevarat ca partial se rezolva, insa pana la o rezolvare completa mai e nevoie si de alte masuri, de genul:1. instituit inca un sens giratoriu in zona Raiffeisen, sau intersectia spre Tauti.2. schimbat regimul de trafic pe anumite strazi dintre blocuri, astfel incat sa se circule doar prin sensuri unice, astfel existand 2 benzi pe sens, inclusiv intre blocuri (asta ar ajuta chiar si autobuzul sa poata opri decent unde sunt statii, fara a bloca intregul trafic); e adevarat ca unii vor comenta, ca au de ocolit ca sa ajunga acasa, insa sa nu uitam ca acei unii SUNT CU MASINA, deci 2-3-500m in plus, nu sunt o problema reala.3. interzisa virarea la stanga IN TOATA LOCALITATEA, astfel fortand traficul sa circule fara a bloca un sens de mers, pentru ca un sofer s-a trezit sa traverseze tot DN1 (si aici vor fi "carcotasi" care vor spune ca ei au de mers 4500 de metri pana la sensul giratoriu cel mai apropiat unde pot intoarce, insa, ca si la punctul anterior, specific faptul ca SUNT CU MASINA, deci nu trebuie sa alerge pe jos sa oboseasca, iar daca se pune problema de consum, ar trebui sa-si faca un calcul serios cat ii costa sa astepte 5-10 minute pana pot vira stanga si cat ii costa 800-1000m facuti "in plus" cu masina si vor fi uimiti de rezultat).4. In zonele de intersectie/sens giratoriu, s-ar putea pune stalpi pentru delimitarea benzilor inainte cu 50-100m de intersectie, astfel obligand soferii incadrati pe o banda sa nu mai "forteze" intrarea pe alta banda, oprind astfel toata coloana care circula pe acea banda (cum se intampla acum seara de ex. la intersectia spre Tauti, unde toti care sunt pe banda 2, nu mai vor sa stea pana cand masina din fata apuca sa faca stanga si pur si simplu taie calea celor care vin pe banda 1, astfel producand un blocaj pe banda 1).In principiu, o combinatie de astfel de masuri ar putea transforma dezastrul de acum intr-un trafic civilizat in Floresti, fara a fi nevoie de investitii imense, sau de schimbari drastice.Dar pana a ajunge la asa ceva, trebuie ca cineva sa ne si asculte, sa si analizeze, sa se si uite in jur cand merge prin tari straine pe banii nostri, ai contribuabililor, iar in final SA SI AIBE TUPEUL de a incerca sa faca ceva, nu doar sa stea intr-un fotoliu comod si sa mai vorbeasca din cand in cand presei.

Adrian

30.10.2014 07:14

Am credit ca eu aunt nebun cand ma gandeam in mare la exact aceleași lucruri. Blocarea virajului la stânga, părerea mea este cel mai important dintre ele. Si dimineața in sensul Avram Iancu cu Eroilor se poate manageria astfel încât o banda sa poată fi folosită de cei ce vin dinspre gilau si una de cei de pe Eroilor

goe

28.10.2014 15:40

:))))))))) sa vezi de acum haos si accidente.. Solutia e centura baaaaaaaaa.. gospodare... nu improvizatiile si experimentele tale

lll

28.10.2014 18:17

asta e solutia? sunteti siguri ca vreti sa bagati pe toata lumea in ceata cu ba 2 benzi ba 3 benzi dupa ora x ??? cum ati ajuns la ideea asta? va felicit...data viitoare luati decizii mai intelepte, ceva ce favorizeaza si viitorul

caragiale

28.10.2014 20:24

mai domnule goe si desteptul al 3-lea, voi ati scos nasul afara din romania sau credeti ca florestiul e buricul lumii? daca in alte tari se poate si la noi trebuie sa se poata. solutia e fezabila, practica si usor de pus in practica. dar trebui ca meltenii, cocalarii si soferii de duminica sa inteleaga conceptul de banda cu circulatie reversibila.

leo

28.10.2014 21:50

Da, e o solutie buna, va da rezultate. Se va decima populatia comunei, si in consecinta se va elibera traficul. Hahahahaha!!!

kjgl

29.10.2014 07:50

Merita incercata si varianta asta dar parerea mea este ca nu o sa faca altceva decat sa mute aglomeratia in zona Metro unde o sa se faca trecerea de la 3 benzi la 2 benzi. 

dark

29.10.2014 10:02

centura e pana pe Donat e inceputa de 2 ani dar neterminata!!!

pintea

29.10.2014 10:41

"Soluția" asta nu face decât sa încerce sa ascundă incompetenta primarului din Florești, care in 3 ani nu a fost in stare nici macar sa proiecteze un amarat de drum de 5 km prin spatele polus

Nistor George

30.10.2014 21:35

bravo Aurelian si Adrian, si eu m-am gandit la acelasi lucruri totusi pana se vor gandi si oamenii politici va mai trece 5 ani hahahttps://www.youtube.com/watch?v=dl0Q2bDnBUc

Tudor

31.10.2014 09:34

Scopul este sa gasim solutii domnilor, nu sa ne pandim cu jigniri de gradinita. Ar trebui sa fim mai uniti ca si comunitate, dar suntem foarte ocupati, iar edilii nostri au uitat in slujba cui sunt! Clujean 100%

Marius G.

05.11.2014 21:26

Este bataie de joc domnule PRIMAR !!!! Cu atatia bani in buget !!!

Adauga comentariu