Banca Transilvania colaborează cu Personetics pentru a integra inteligența artificială în serviciile sale

Aplicația de banking cognitiv de la Personetics va oferi clienților BT informații financiare personalizate, în timp real. Banca Transilvania, a doua cea mai mare bancă din România, colaborează cu Personetics, lider de piață în aplicații bancare cognitive, pentru a oferi o experiență digitală superioară clienților BT persoane fizice şi IMM-uri, prin includerea inteligenței artificiale în serviciile sale.

Aplicația de banking cognitiv oferită de Personetics va fi integrată noilor versiuni BT24 Internet Banking şi Mobile Banking, care vor fi lansate în acest an. Clienții Băncii Transilvania vor primi în timp real informații personalizate, foarte utile pentru managementul banilor.

“Obiectivul nostru este să oferim clienților cea mai bună experiență bancară prin integrarea celor mai puternice tehnologii din domeniul inteligenței artificiale şi machine learning. Parteneriatul cu Personetics ne permite să creştem viteza cu care ieşim în piață cu oferte şi informații personalizate, pentru fiecare client BT. Acest parteneriat şi lansările care vor urma sunt un pas important în strategia noastă privind orientarea spre digital, spre experiența oferită clienților”, afirmă Ömer Tetik, Director General, Banca Transilvania.

“Ne bucurăm să colaborăm cu o instituție inovatoare precum Banca Transilvania, care are o prezență semnificativă în zona de retail și IMM. Având în vedere tendințele actuale - open banking şi acordul PSD2 - posibilitatea de a folosi datele pentru a oferi servicii și îndrumare personalizată va deveni un diferențiator-cheie pentru instituțiile financiare din Europa sau de oriunde din lume”, declară David Sosna, Co-fondator și Director General, Personetics.

Adauga comentariu