Analiza

AVERILE directorilor de spitale din Cluj – Familia Tămaș conduce Spitalul de Boli Psihice Cronice Borșa: Aurica Tămaș – manager, Simion Tămaș – șef serviciu administrativ

Spitalele de stat sunt conduse de manageri desemnați de cele mai multe ori din rândul medicilor care lucrează deja în unitatea sanitară. Unii sunt pe funcție de peste zece ani, alții sunt schimbați la patru ani, odată cu modificarea conducerii Guvernului. În foarte puține cazuri, spitalul este condus de cineva din exterior, fie de o firmă, fie de un director cu specializare în management. Managerii au pe mână sume mari de bani, proiecte importante, care pot avea o influență directă asupra pacienților.

Ziar de Cluj vă prezintă averile managerilor spitalelor din județul Cluj.

Aurica Tămaș este managerul Spitalului de Boli Psihice Cronice Borșa, județul Cluj. Ea ocupă această funcție ca interimar. Soțul său, Simion Tămaș, este șef serviciu administrativ în cadrul spitalului și consilier local în localitate.

Conform declarației de avere aferentă anului 2020, Aurica Tămaș are două terenuri în Borșa: unul agricol de 40 hectare, dobândit prin cumpărare și unul de 1022 mp în intravilanul localității Borșa, dobândit prin cumpărare. Ambele terenuri sunt în coproprietate cu soțul.

Managerul Spitalului de Boli Psihice Cronice are și două case în Borșa (una de 48 mp și una de 68 mp) și un apartament de 87 mp în Cluj-Napoca. Și imobilele sunt deținute în coproprietate cu soțul.

Aurica Tămaș are și două tractoare, ambele dobândite prin cumpărare.

Nu are conturi bancare, dar are două credite pe numele său: unul de 43.086 lei și unul de 52.913 lei, ambele scadente în 2024.

În ceea ce privește veniturile pe anul trecut, Aurica Tămaș a declarat un salariu de 73.942 lei/an din funcția de manager al spitalului, iar soțul a declarat 46.696 lei/an din funcția de șef serviciu administrativ, 124.277 lei din subvenții APIA, 9257 lei din pensie și 1458 lei indemnizația de consilier local.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *