Autostrada A10 Sebeş – Turda: Noi imagini cu alunecarea de teren de la Oiejdea, zona „critică” de pe lotul 2

Segmentul cu alunecarea de teren, zona Oiejdea, lângă Teiuş, pe lotul 2 al Autostrăzii A 10, rămâne o zonă „critică” după cum preciza, la verificarea pe şantier, conducerea Companiei de Drumuri.

Noile imagini surprinse în zona Oiejdea, pe şantierul lotului 2 al Autostrăzii A10 Sebeş – Turda, arată că, cel mai probabil, lucrările pentru consolidarea dealului nu vor fi terminate până la finalul anului, iar eventuala deschidere a circulaţiei se va face pe un singur sens (sistem half profile) pe segmentul cu alunecarea de teren.

La Oiejdea, lângă Teiuş, pe lotul 2 al Autostrăzii A 10, este o zonă „critică” după cum preciza, la verificarea pe şantier, conducerea Companiei de Drumuri.

Imaginile din dronă postate pe canalul YouTube de Adisan arată că, la Oiejdea, pe câteva sute de metri în zona alunecării de teren este asfaltat un singur sens, iar constructorul nu a mai montat parapetele median de protecţie, posibil pentru ca la deschidere, traficul să se desfăşoare pe o o singură bandă pentru fiecare direcţie, transmite economedia.ro.

IMAGINILE DIN DROMĂ LE PUTEȚI VIZONA AICI

  • La începutul lunii, Cristian Pistol, şeful CNAIR anunţa că lotul 2 nu poate fi deschis pe 15 noiembrie (termen estimat) şi chiar ameninţa cu rezilierea contractului.
  • Darea în trafic a lotului 2 Alba Iulia Nord – Teiuş, (29 km)  va permite circulaţia pe autostrada completă de la Sibiu la Cluj-Napoca şi eliminarea ambuteiajelor care se formează pe DN 1 între Alba Iulia şi Teiuş.
  • Contractul pentru proiectarea şi execuţia lotului 2 al Autostrăzii A10 Sebeş – Turda a fost semnat în 2014 pentru 550 de milioane de lei şi avea termen iniţial de finalizare 2016. CNAIR raportează un stadiu fizic de execuţie de 90%. Recepţia la terminarea lucrărilor este estimată pentru aprilie 2022.

Adauga comentariu