Ar da orice pentru a sta la rând. Electrica SA, coada de odinioară

Năravul clujenilor de a sta la coadă nu dispare nici după 30 de ani de „democrație”. Cu tot greul, dar unele entități încearcă din răsputeri să le ofere clienților lor gustul vremurilor de odinioară, cu tot tacâmul: cozile sunt la ordinea zilei, iar două ghișee amărâte se străduiesc să păstreze aparențele operativității. 

Mai mult, la unul dintre aceste ghișee se poate achita contravaloarea facturii „exclusiv” cu cardul:

Mno, păi ce să faci dacă persoanele în etate nu s-au upgradat, nu și-au făcut conturi pe tot soiul de aplicații nenorocit de năstrușnice care le permit să stea în pat și să își plătească facturile?!

Unde mai poți întâlni un om cu care să mai sporovăiești, să te mai cerți, dacă nu la o coadă imensă, menținută cu grijă de sucursala clujeană a Electrica SA?

Situația e similară cu cea a colectării selective a deșeurilor: Primăria lui Boc le-a dat mură-n gură pe net, cum să colecteze, când să-și scoată sacii cu gunoaie în fața curții, dar pe clujenii ăștia conservatori nu-i poți învăța și obișnui cu tehnologia asta avansată, cu facilitățile internetului...

Slavă Cerului că mai sunt instituții, și aici Primăria nu face excepție, că mai sunt entități precum Compania de Transport Public, unde dacă vrei să-ți actualizezi cardul poți avea bucuria și plăcerea de a sta la o coadă cât metroul lui boc, sau Electrica SA, care face eforturi constante pentru a-i înregimenta pe clujeni.

Gustul plăcerilor vinovate nu se uită nici astăzi...

Adauga comentariu