Apar efectele concrete ale pandemiei asupra industriei HoReCa: lanțul de restaurante Noodle Pack a încheiat 2020 cu o pierdere de 184 MII EURO

Cunoscutul lanț de restaurante cu specific asiatic, Noodle Pack, a încheiat anul 2020 cu pierderi de aproximativ 184 mii euro, față de anul 2019 când a avut profit net de aproximativ 350 mii euro. 2020 este primul an când Noodle Pack a fost pe pierdere, cauza cea mai probabilă fiind efectele restricțiilor impuse domeniului HoReCa din cauza pandemiei COVID 19.

În 2018, compania a declarat un profit net de peste 237 mii euro, în 2017 peste 186 mii euro, în 2016 aproximativ 294 mii euro, iar în 2015 profitul net a fost de 41 mii euro. Doar primul an de activitate, așa cum era de așteptat, a adus pierderi de 324 euro.

Cifra de afaceri din 2020 a fost, de asemenea, în scădere față de anul 2019. Dacă în urmă cu doi ani, Noodle Pack a rulat venituri totale în valoare de aproape 6,9 milioane euro, anul trecut cifra de afaceri a fost de 6,5 milioane euro.

Compania a renunțat, în 2020, la o parte din angajați. În 2019 avea 200 de salariați, iar anul trecut numărul lor a scăzut la 153.

Noodle Pack SRL Cluj-Napoca are doi asociați: Daniel Aurel Tișea și Samuel Hanuseac. Firma s-a dezvoltat rapid încă din 2014, când cei doi asociați au deschis primul restaurant în Baia-Mare. Conceptul gastronomic unic și exclusiv în România, noodle (tăiței) la pachet, o rețetă asiatică personalizată pentru gusturile europene, a prins foarte bine, așa că cei doi asociați au deschis locație după locație. Acum au ajuns la 13 restaurante în mai multe orașe din țară. Anul trecut aveau în plan extinderea pe plan internațional, însă este foarte posibil ca pandemia să le fi pus bețe în roate.

Daniel Aurel Tișea și Samuel Hanuseac sunt asociați și la firma Noodle Pack Hungary SRL, alături de Radu Călin Lupaș (cofondator Salad Box), companie înființată în 2018. Cei doi proprietari ai Noodle Pack au înființat, în 2019, și Noodle Pack Trademark, cu obiect de activitate leasing cu bunuri intangibile (exclusiv financiare) – mărci comerciale, entități brevetate, denumiri de branduri.

Inspirați de o mică afacere asiatică din Austria, cei doi asociați au pornit la drum în 2015, prin deschiderea primei locații în Baia-Mare. Conceptul gastronomic de noodle la pachet a fost o noutate pentru piața locală. După Baia-Mare au urmat două locații în Cluj-Napoca: pe Eroilor și în Iulius Mall. Pentru că afacerea a avut succes, în 2016 au deschis două locații în Timișoara, apoi Iași, Târgu Jiu și București. În 2017, au deschis o a treia locație în Cluj-Napoca, în Vivo.

Adauga comentariu