Agentia de “PR” si-a batut joc la Cluj de aniversarea lui Jack Daniel’s

Anuntata cu surle si trambite, aniversarea anuala a lui Jack Daniel’s si a licorii aferente s-a transformat intr-un fiasco total la Cluj-Napoca.

Agentia de evenimente a brandului a reusit “performanta” sa-si bata joc de o locatie superba, Boema, dezorganizand mai mult lucrurile si creionand un fiasco total. Ceea ce trebuia sa fie o petrecere VIP s-a transformat intr-o petrecere populara, dar nici la aia nu s-au inghesuit prea mult musteriii.

Evenimentul a fost fad, lipsit de intensitate, prost gandit. In disperare de cauza, sambata pe la opt seara, o domnita tupeista de la “PR” suna iritata pe telefoanele ziaristilor intr-o incercare penibila de a-i aduce la eveniment, promitandu-le char si consumatie gratuita, ca si cum jurnalistii clujeni ar fi ceva piscotari.

Poate la Bucuresti, fetita draga, acolo in agentia ta, unde se vorbeste despre reach, awareness si “activare” sa-ti mearga cu mocaciuni. La Cluj mai greu. Va bateti joc de banii brandului, organizand evenimente mai ieftine ca un rachiu de la carciuma din Iernut.

Adauga comentariu