300 de retaileri online la conferinta de eCommerce TeCOMM

Comunitatea de eCommerce din zona Transilvaniei este asteptata maine si poimaine, adica in zilele de 21 si 22 Octombrie 2015 la Grand Hotel Italia 5*, pentru a lua parte la cea de-a cincea editie a ExpoConferintei de comert electronic TeCOMM.

In online, consumatorii isi doresc mereu mai mult- ei vor sa fie priviti ca indivizi, astfel incat sa le fie recunoscute preferintele si din fata monitorului, dorind sa aiba experiente similare cu cele pe care le primesc in offline. Desi folosirea cardurilor este polarizata in randul romanilor, optimizarea site-urilor pentru mobile si asigurarea unei experiente de plata cat mai fluide si simple, maximizeaza vanzarile. Si strategiile de marketing poarta un rol important in dezvoltarea business-urilor online, alaturi de intelegerea profilului clientului.  

Despre toate acestea si nu numai, cei care s-au inscris la conferinta de eCommerce din aceasta saptamana vor lua parte, in doua zile dedicate eCommerce-ului, cu panel-uri de dezbateri si workshop-uri strategice. Evenimentul reuneste peste 300 de retaileri online si din domeniile conexe care doresc sa-si dezvolte si sa-si imbunatatesca business-urile, alaturi de cei peste 30 de speakeri profesionisti din agentii si magazine online din UK, Rusia si Romania, contribuitori la evolutia industriei de eCommerce.

In acest context, TeCOMM  - conferinta de eCommerce, eveniment organizat de Libero Events, aduce in atentie debate-uri dedicate proprietarilor de magazine online si celor din domeniile conexe, precum“8 Nightmares for Online Shops”, “Hope is not a strategy” si o discutie destinata vanzarilor de “Black Friday”. Tema centrala a acestei editii este ”Power to the Customers”. Tot pe 21 octombrie, în paralel cu dezbaterile si prezentarile din cadrul TeCOMM, are loc Digital Travel Forum, un eveniment conex dedicat celor care activează în domeniul turismului. Paravion, Google, Traveo şi Conectoo sunt companiile care vor susţine workshopuri despre cele mai eficiente strategii de marketing adaptate la profilul unui business de turism. In 21 octombrie, participantii sunt invitati si la petrecerea ce va avea loc la localul Zona, powered by Urgent Cargus.

A doua zi a evenimentului, 22 octombrie, va fi impartita pe trei sali, cuprinzand un debate despre „Black Friday Strategies” si 12 workshopuri tematice din care 4 workshopuri vor fi adresate marketingului digital in cadrul MarkDay (eveniment conex aflat sub umbrela TeCOMM). In cadrul acestor sesiuni de workshop-uri, participantii isi vor putea exprima, ideile sau intrebarile, pentru a obtine raspunsuri avizate de la expertii in domeniu.
Pe tot parcursul evenimentului va exista o Zona Expozitionala, care ii va reuni pe principalii furnizori de servicii de comert electronic din Romania.
La Cluj-Napoca in 21-22 octombrie, vor lua cuvantul reprezentanti ai brandurilor de renume (UrgentCargus, IKEA, MasterCard, Altex, Google Romania, Paravion, FAN Courier, MobilPay, ProfitShare, Conectoo, Bitdefender, Best Kids, Banca Transilvania, Flanco, Retargeting, laModa – cel mai mare magazine online din Rusia), alaturi de keynote speakeri, nume recunoscute pe plan international precum Chloë Thomas (UK), inclusa in Top 10 Analisti de eCommerce din lume (Power Retail Australia), Kath Pay (UK), care face parte din World's Top 50 Email Marketing Influencers (Vocus, 2014), Nikita Kiselev (LaModa) si Russell Sutton (UK- ConversionWorks). Acestia vor vorbi despre  situatia curenta a pietei, rezultate si solutii eficiente, oportunitati, provocari si strategii, despre cum trateaza expertii diferitele probleme din sfera ecommerce.

Evenimentul dedicat eCommerce-ului se afla la cea de-a cincea editie si va avea loc in perioada 21-22 Octombrie, in Cluj-Napoca, la Grand Hotel Italia. Participantii vor putea lua parte si la zona expozitionala, care aduce impreuna principalii furnizori de servicii de comert electronic.

Adauga comentariu