2020 a adus o creștere URIAȘĂ a profitului Antreprizei de Lucrări și Reparații Cluj, companie renumită pentru contractele cu statul

Antrepriza de Lucrări și Reparații Cluj, subsidiara din România a Strabag Austria, cunoscută pentru contractele cu instituțiile publice, a crescut foarte mult în 2020, semn că pandemia nu a afectat construcția de autostrăzi, drumuri și poduri. Compania a raportat date financiare în creștere continuă în ultimii trei ani. Față de 2018, profitul și cifra de afaceri de anul trecut este foarte mare.

Antrepriza de Lucrări și Reparații Cluj-Napoca a raportat, anul trecut, venituri totale de aproape 63 milioane euro, mai mult cu 19,3 milioane euro față de 2019. În 2018, cifra de afaceri a fost de 34,7 milioane euro.

Profitul net declarat anul trecut este cel mai mare din istoria firmei. Aproape 6 milioane euro a făcut profit, în 2020, Antrepriza de Lucrări și Reparații Cluj-Napoca. Profitul este de 3 ori mai mare decât în 2019 când compania a declarat profit net aproximativ 2,2 milioane euro. În urmă cu trei ani, câștigul net era de peste 583 mii euro.

Numărul mediu de angajați de anul trecut era 283, iar în urmă cu doi ani era de 265. În 2018, compania avea un număr mediu de 266 de salariați.

ARL Cluj este deținută 99% de Strabag AG Austria și Ministerul Transporturilor 1%. Compania este administrată de Dan Lucian Mihancea (România), Heimo Otto Oberwinkler (Austria) și Giorgiana Grama (România).

Antrepriza de Reparaţii şi Lucrări Cluj a fost înființată în 1997 prin restructurarea Administrației Naționale a Drumurilor - Direcția Regională de Drumuri și Poduri (DRDP) Cluj. În 2007 a fost preluată de către grupul austriac Strabag AG pentru 5,2 milioane euro.

Acum, societatea are înregistrate puncte de lucru în şapte judeţe: Cluj, Alba, Bihor, Bistriţa-Năsăud, Sălaj, Satu-Mare şi Maramureş, dotate cu instalaţii performante şi personal calificat.

Activitatea principală a companiei constă în execuţia lucrărilor de construcţii de drumuri, autostrăzi şi platforme industriale. Activitatea secundară constă în producţia şi vânzarea materialelor de construcţii de drumuri.

Grupul austriac Strabag a construit mai multe tronsoane de autostradă între Deva și Sibiu, a realizat cel mai înalt turn de birouri din România, Sky Tower, dar unul dintre cele mai controversate proiecte este centura Vâlcele Apahida. 24 de kilometri de centură au costat 162 milioane euro, costuri de trei ori mai mari decât costul inițial. La trei ani după finalizarea proiectului, o expertiză a CNAIR a dezvăluit faptul că grosimea stratului de asfalt în unele zone este mai mică decât cea stabilită prin caietul de sarcini. În multe locuri a trebuit refăcută fundația și toate cele trei straturi de asfalt.

ARL Cluj a avut contracte și cu Primăria Cluj-Napoca: modernizarea Podului Nadăș, modernizarea străzii Făget, reabilitarea Turnului Pompierilor, modernizarea Pieței Unirii.

Adauga comentariu